Списанието

Изберете рубрика:

 

Beauty Care

Пазарът е стабилен, а прогнозите са за преминаване към по-изгодни покупки

Пазарът е стабилен, а прогнозите са за преминаване към по-изгодни покупки

Брой 10, октомври 2020

Грижата за устната хигиена е неизменна част от нашето ежедневие, а продуктите, свързани с нейната поддръжка, присъстват в покупките ни поне веднъж месечно. Как се развива пазарът на пасти за зъби и остан...

Прочети още
Положително развитие на пазара на слънцезащитни продукти

Положително развитие на пазара на слънцезащитни продукти

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Слънчевите дни са повод на безброй положителни емоции през летния сезон, а ползите от стоенето под слънчевите лъчи винаги са свързани както с доброто ни настроение на плажа, така и набавянето на така важния ...

Прочети още
Продуктите за инконтиненция – все още малка категория, в която се крие огромен потенциал

Продуктите за инконтиненция – все още малка категория, в която се крие огромен потенциал

Брой 7 / 8, юли / август 2020

  Продуктите за инконтиненция са по-скоро прохождаща категория у нас. За сравнение, в развитите страни това е стабилно растяща категория със силно присъствие в търговските обекти, аптечен канал, дро...

Прочети още
Мехлемът – продуктът, който съдържа природата в себе си

Мехлемът – продуктът, който съдържа природата в себе си

Брой 5, май 2020

Знаете ли кой е най-големият орган на тялото? Ако сте отговорили кожата, сте напълно прави. Нашата кожа има непрекъснато съприкосновение с околната среда и различни повърхности, а и голяма чувствителност, ко...

Прочети още
Шампоани и балсами – основните продукти за поддръжка на косата за всички поколения

Шампоани и балсами – основните продукти за поддръжка на косата за всички поколения

Брой 1 / 2, януари / февруари 2020

Какви са навиците на потребителите в България по отношение на грижата им за косата, разбрахме по време на Category Retail Forum, който се проведе в края на 2019 г. от агенция Talk Online. Отговор бе даден на...

Прочети още
Потребителите търсят иновации, а не промоции в категорията „Грижа за косата”

Потребителите търсят иновации, а не промоции в категорията „Грижа за косата”

Брой 11, ноември 2019

През последната година продуктите за грижа за косата следват общия тренд, който се наблюдава на бързооборотния пазар в България и покачването на цените в категорията води до ръст в приходите, показват даннит...

Прочети още
Българската козметика – високо качество на добри цени

Българската козметика – високо качество на добри цени

Брой 9, септември 2019

  Почти една трета от българите на възраст 20 - 69 години са закупили лично за себе си един или повече anti-age козметични продукти през 2018 г. Това показват резултатите от проучване на „Ипсос Бълг...

Прочети още
Преглед на категория „Грижа за тялото” в аптеки SOpharmacy

Преглед на категория „Грижа за тялото” в аптеки SOpharmacy

Брой 6, юни 2019

Коя категория държи най-голям дял от продажбите? Най-големият дял, както в обем така и в стойност, се генерира от категорията на дезодорантите*. В това число влизат рол-он дезодорантите, спрейовете и сти...

Прочети още
Потребителската лоялност в категорията на слънцезащитните продукти е много ниска

Потребителската лоялност в категорията на слънцезащитните продукти е много ниска

Брой 5, май 2019

Каква е употребата на слънцезащитни продукти на българския пазар, какво е потребителското поведение в категорията и каква е познатостта на марките – всички това се опитахме да разберем по време на кръгла мас...

Прочети още
Увеличава се популярността на продуктите против стареене и сред мъжете

Увеличава се популярността на продуктите против стареене и сред мъжете

Брой 4, април 2019

Вечната борба с времето няма край и датира, откакто човечеството се помни. Бръчките са паметта на смеха, грижите и тревогите и на всички изживени дни. Някои казват, че това е мъдростта, запечатана на лицата ...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2