Списанието

Изберете рубрика:

 

PRO ID

23% ръст в цената на слънчогледовото масло

23% ръст в цената на слънчогледовото масло

Брой 8, август Digital

Продажбите в категорията „Слънчогледово масло“ като цяло остават стабилни за МАТ периода юни 2020 – май 2021 г., в сравнение с предишния МАТ период. Ръстовете в обем, който категорията постига са около 1%, п...

Прочети още
Бакалиите регистрират най-големи продажби в стойност на солети

Бакалиите регистрират най-големи продажби в стойност на солети

Брой 7, юли 2021

Продажбите в категориите „Крекери“, „Солети“ и „Брускети“ в обем, стойност и стокови единици намаляват за периода МАТ април-май 2021, сравнен с април-май 2020 г., показват данните на „NielsenIQ България“. И ...

Прочети още
Обогатените води – все още малка категория, но с голям потенциал

Обогатените води – все още малка категория, но с голям потенциал

Брой 6, юни 2021

Тенденцията на засилено внимание към здравето ни отвори вратите за развитието на една категория, която беше изключително нишова през последните години. Тази на обогатените води. През настоящата година на паз...

Прочети още
Производителите на енергийни напитки търсят все по-екзотични и натурални съставки

Производителите на енергийни напитки търсят все по-екзотични и натурални съставки

Брой 6, юни 2021

Производителите на енергийни напитки търсят най-различни източници на екзотични съставки. Но дали това ще даде на пазара тласък? Отговорът се опитва да намери британското издание The Grocer. Енергийните ...

Прочети още
Основни характеристики на безалкохолните напитки, които влияят на избора на потребителя

Основни характеристики на безалкохолните напитки, които влияят на избора на потребителя

Брой 5, май 2021

Да питаме експерта... Консумацията на определена храна или напитка е преживяване обединяващо множество усещания – вкус, мирис, допир, температура, зрение, звук, а понякога дори болка и дразнение. От Крис...

Прочети още
Соковете са най-предпочитани от всички негазирани безалкохолни напитки

Соковете са най-предпочитани от всички негазирани безалкохолни напитки

Брой 5, май 2021

Консуматорите на негазирани безалкохолни напитки у нас са 67%. Това показа националното представително проучване на Изследователски център „Тренд“, което беше направено за PROGRESSIVE в началото на годината....

Прочети още
Най-предпочитаната храна за домашни любимци са гранулите

Най-предпочитаната храна за домашни любимци са гранулите

Брой 2, февруари 2021

  Докато практиките, свързани с пълно приобщаване на домашните любимци в семейството стават все по-популярни сред собствениците, глобалната индустрия за хранене и отглеждане на домашни любимци произ...

Прочети още
Категорията на топените и крема сирена през погледа на играчите на пазара

Категорията на топените и крема сирена през погледа на играчите на пазара

Брой 4, април 2021

Изминалата година е поставила пред изпитание компаниите, предлагащи на нашия пазар топени и крема сирена. Непредвидимост, спадове, после възстановяване, това е обратната връзка от някои от компаниите, до кои...

Прочети още
Всеки ден дезинфектанти за разнообразни повърхности ползват 31% от потребителите

Всеки ден дезинфектанти за разнообразни повърхности ползват 31% от потребителите

Брой 3, март 2021

Чистота, дезинфекция и хигиена бяха едни от основните слогани през 2020 г., съпровождащи почти всяка тема, свързана с връхлетялата ни пандемия. Дезинфектантите бяха едни от печелившите продукти през цялата г...

Прочети още
Универсални почистващи и дезинфекциращи препарати – етикетът

Универсални почистващи и дезинфекциращи препарати – етикетът

Брой 3, март 2021

Да питаме експерта...NSF International Терминът „универсален“ означава общ, всеобхватен, а когато говорим за универсален прочистващ или дезинфекциращ препарат, ние разбираме такъв който бихме могли да из...

Прочети още
Страница: 1 от 5
[1] 2 3 4 5