Списанието

Изберете рубрика:

 

PRO ID

Промоцията – важен фактор при избора на млечен десерт, но без голяма значимост при млечните напитки

Промоцията – важен фактор при избора на млечен десерт, но без голяма значимост при млечните напитки

Брой 6, юни 2019

Двуцифрени ръстове в обем и стойност на категорията „Млечни напитки“, спад на похарчените средства на българските домакинства за категорията „Млечни десерти“, но закупените обеми остават почти без промяна, п...

Прочети още
Тенденциите при киселото мляко*, които ще са водещи през 2019 г.

Тенденциите при киселото мляко*, които ще са водещи през 2019 г.

Брой 6, юни 2019

Пазарът на кисело мляко е непостоянен и в последните години се лута между растеж и понижение. Млечните продукти като цяло и киселото мляко в частност са подложени на много сериозен контрол и на някои от най-...

Прочети още
Бутилирана вода се консумира най-много, мъжете държат първенството при енергийните напитки

Бутилирана вода се консумира най-много, мъжете държат първенството при енергийните напитки

Брой 5, май 2019

Почти всички сегменти от категорията „Безалкохолни напитки” са регистрирали ръст в месечното потребление, показват данните от национално количествено изследване, направено от JTN Research през октомври 2018 ...

Прочети още
Марка, цена и промоции от значение при избора на кафе

Марка, цена и промоции от значение при избора на кафе

Брой 4, април 2019

Какви са предпочитанията на българските потребители щом стане въпрос за кафето? Отговор на този въпрос получихме чрез Изследователски център Тренд, които предоставиха резултатите си от проучване, направено м...

Прочети още
Стабилност в категорията „Почистващи препарати”

Стабилност в категорията „Почистващи препарати”

Брой 3, март 2019

Е, няма как в забързаното ежедневие да не разчитаме на най-добрите помощници за почистване на дома – почистващите препарати. Многообразието им е толкова голямо, че заставяйки пред рафта в магазина, ни отнеме...

Прочети още
Сухи пасти похапват 40% от редовните консуматори на сладки изделия

Сухи пасти похапват 40% от редовните консуматори на сладки изделия

Брой 1 / 2, януари / февруари 2019

Общо 40% от редовните потребители на сладки изделия консумират сухи пасти. Това показаха данните на Talk Online Panel, представени по време на Category Retail Forum, проведен в края на миналата година. З...

Прочети още
Здравословни десерти за минути – мисията е възможна

Здравословни десерти за минути – мисията е възможна

Брой 10, октомври 2018

Има само едно нещо, което е по-хубаво от вкусен десерт – десерт, който се прави за няколко минути! В забързания начин на живот потребителите все повече търсят удобство и бързина, както при пазаруването, така...

Прочети още
Сирената за мазане продължават стабилния си ръст

Сирената за мазане продължават стабилния си ръст

Брой 9, септември 2018

Стабилният ръст на продажбите на категорията „Сирена за мазане“, който наблюдавахме през изминалата година, продължава и през настоящата. Спрямо предходната година, категорията отбелязва положително развитие...

Прочети още
Балкански вкусове на основата на чушка и патладжан

Балкански вкусове на основата на чушка и патладжан

Брой 9, септември 2018

Когато се чудите с какво да „покриете” филийка хляб, отговорът никога не е лесен. Изборът от брандове при продуктите за мазане е огромен, независимо дали става въпрос за лютеница, крема сирене, майонеза и др...

Прочети още
Пазарът на захарни бонбони се развива с бавни, но сигурни темпове

Пазарът на захарни бонбони се развива с бавни, но сигурни темпове

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Една интересна категория тази на захарните/карамелажни и меки бонбони влезе в полезрението ни този месец. Въпреки че не са продукти от първа необходимост, те се радват на вниманието на много потребители, кои...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2