Списанието

Изберете рубрика:

 

PRO ID

Познатият вкус е важен за топеното сирене

Познатият вкус е важен за топеното сирене

Брой 9, септември 2020

Най-важен фактор за покупка на топено сирене и крема сирене е познатият вкус и положителния опит с марката, показва онлайн потребителско проучване, направено от Logo Market Research and Consulting, по поръчк...

Прочети още
С 10% е увеличено производството на сосове и подправки

С 10% е увеличено производството на сосове и подправки

Брой 9, септември 2020

В сравнение с 2017 г. общите продажби на българските производители на сосове нарастват незначително – едва 0,4% в продадените количества, а стойностният обем на продажбите – нараства само с 0,3%, показва год...

Прочети още
Пазарът в категория „Масло” е наситен с промоции

Пазарът в категория „Масло” е наситен с промоции

Брой 9, септември 2020

52% консумират масло веднъж седмично или по-често, показват резултатите от национално количествено проучване на JTN, направено сред жени и мъже на възраст 18-74 години, през ноември 2019 г. От тях най-големи...

Прочети още
Ready to drink - категория с потенциал за растеж сред по-младите потребители

Ready to drink - категория с потенциал за растеж сред по-младите потребители

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Напитките от типа „Ready to drink’’ (RTD) са сезонни, консумират се предимно в периода от април до октомври и са тясно свързани с консумация на открито или в движение – сочи качествено проучване на LOGO Mark...

Прочети още
Компаниите са предпазливи с прогнозите си за идните месеци, но все пак са оптимистично настроени

Компаниите са предпазливи с прогнозите си за идните месеци, но все пак са оптимистично настроени

Брой 7 / 8, юли / август 2020

В трети пореден брой PROGRESSIVE разглежда развитието на някои основни категории продукти по време на наложеното извънредно положение заради COVID-19. С тази рубрика целим да установим дали през месеците мар...

Прочети още
Консумацията на безалкохолни напитки – в очакване на нови вкусове и разнообразие

Консумацията на безалкохолни напитки – в очакване на нови вкусове и разнообразие

Брой 6, юни 2020

Социалната изолация се е отразила на консумацията на вода и безалкохолни напитки у нас. Това показва национално представително проучване, проведено в периода 19-23 юни 2020 г. сред пълнолетното население на ...

Прочети още
Значимостта на промоциите в категориите расте

Значимостта на промоциите в категориите расте

Брой 5, май 2020

И при кексовете и при кроасаните се забелязва увеличаване на новите купувачи. От Весела Калчишкова, Потребителски панел, „ГфК България”   Кексове - категорията увеличава потребителите си За ...

Прочети още
Универсалната подправка - на челното място по продажби

Универсалната подправка - на челното място по продажби

Брой 3, март 2020

Кулинарните продукти* заемат 65,5% дял от обема на продажбите на продукти от категорията „Кулинарни продукти и подправки” през 2019 г., показват данните на „Нилсен България”. Подправките** пък заемат 34,5% д...

Прочети още
Потребителите избират между 2-3 марки препарати за миене на съдове

Потребителите избират между 2-3 марки препарати за миене на съдове

Брой 1 / 2, януари / февруари 2020

Половината от българските потребители наричат продукта за миене на съдове „веро”. Това показа национално представително количествено изследване, направено от Pragmatica специално за Category Retail Forum. Пр...

Прочети още
Сирене и кашкавал - предпоставки за избор на марка

Сирене и кашкавал - предпоставки за избор на марка

Брой 11, ноември 2019

Комбинацията от предишен опит, съществуващи нагласи и себевъзприятия оформят потребителското поведение и превръщат един на пръв поглед непредсказуем и непостоянен човек в притежаващ огромен потенциал бъдещ к...

Прочети още
Страница: 1 от 3
[1] 2 3