Списанието

Изберете рубрика:

 

PRO ID

Пазарът на захарни бонбони се развива с бавни, но сигурни темпове

Пазарът на захарни бонбони се развива с бавни, но сигурни темпове

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Една интересна категория тази на захарните/карамелажни и меки бонбони влезе в полезрението ни този месец. Въпреки че не са продукти от първа необходимост, те се радват на вниманието на много потребители, кои...

Прочети още
Позитивно развитие на категорията млечно-плодовите напитки

Позитивно развитие на категорията млечно-плодовите напитки

Брой 6, юни 2018

Категорията на млечните продукти се подлага на относително високо ниво на съмнение за качеството (60-79%). Това стана ясно от проучване на агенция Pragmatica, проведено за PROGRESSIVE през ноември 2017 г. По...

Прочети още
Пазарът на сладолед в България вече не е същият

Пазарът на сладолед в България вече не е същият

Брой 5, май 2018

Някак неусетно дойде топлото време, лятото „чука на вратата” и една от категориите, чийто продажби се раздвижват по това време на годината, вече е заредена в търговските обекти и очаква своите почитатели. Сл...

Прочети още
Категорията „Храни за домашни любимци” се разраства с бързи темпове

Категорията „Храни за домашни любимци” се разраства с бързи темпове

Брой 4, април 2018

Все повече домакинства днес притежават домашен любимец. Дали ще е куче, котка или друго животинче, стопаните им влагат много усилия да им осигурят комфорт, като харчат средства за прически, дрехи, посещения ...

Прочети още
Тенденции в развитието на сектор „Производство на почистващи и перилни препарати”

Тенденции в развитието на сектор „Производство на почистващи и перилни препарати”

Брой 3, март 2018

Потреблението на почистващи и перилни препарати в България бележи постоянен ръст през последните години, в следствие на положителното развитие на икономиката на страната, растящите доходи и потребление на до...

Прочети още
Страница: 1 от 1