Всички Събития

Категория „Бисквити” във възход, силен ръст при здравословните изделия

Категория „Бисквити” във възход, силен ръст при здравословните изделия

Брой 4, април 2018

Здравословната линия бисквити вече е факт и все повече потребители са опитвали от нея. Това стана ясно от кръгла маса „Бисквити”, организирана от PROGRESSIVE. На събитието присъстваха производители и вносите...

Прочети още
Потребителите искат по-маслено прясно мляко, с жълтеникав оттенък и с по-изразен мирис

Потребителите искат по-маслено прясно мляко, с жълтеникав оттенък и с по-изразен мирис

Брой 3, март 2018

Как изглежда перфектното прясно мляко според потребителите? Отговор на този въпрос даде Euro Sensolab по време на последния Pro Brand Test, организиран от PROGRESSIVE. След провеждането провела национално пр...

Прочети още
Дамска категория със силна лоялност

Дамска категория със силна лоялност

Брой 1 / 2, януари / февруари 2018

  Със силна привързаност към марката се характеризира категория „Дамски превръзки”. Борбата за привличането на клиенти започва от ранната възраст на потенциалните потребители, обясниха компаниите ди...

Прочети още
Category Retail Forum 2017 - Пътят към покупката

Category Retail Forum 2017 - Пътят към покупката

Брой 12, декември 2017

На 23 ноември 2017 г. за трети път се проведе CATEGORY Retail Forum. Еднодневното събитие, посветено на развитието на основните продуктови категории в търговията с бързообротни стоки, за пореден път събра пр...

Прочети още
Продажбите на ядки растат в обем и стойност, все повече се предпочитат печени пред сурoви

Продажбите на ядки растат в обем и стойност, все повече се предпочитат печени пред сурoви

Брой 12, декември 2017

Бадемите бяха последният продукт, който подложихме на сляпа дегустация през 2017 г. В теста, който традиционно PROGRESSIVE организира в лабораторията за сензорен анализ Euro Sensolab, този път бяха включени ...

Прочети още
Нужен е ясен регламент за стандартите при кашкавала

Нужен е ясен регламент за стандартите при кашкавала

Брой 10, октомври 2017

Кашкавалът – любим и традиционен за българската кухня продукт, чиято цена расте и е трудно достъпна за домакинствата с ниски доходи. Това бе темата на октомврийският PRO Brand Test, който за пореден път се п...

Прочети още
Дълготрайните колбаси с ръст извън сезона

Дълготрайните колбаси с ръст извън сезона

Брой 9, септември 2017

Първият Pro Brand Test в края на лятoто се превърна в своеобразна тренировка за зимната ваканция. В чиниите на непрофесионалните дегустатори и гости на събитието попаднаха 2 вида дълготрайни колбаси – филе Е...

Прочети още
Единично опакованите сухи пасти движат пазара

Единично опакованите сухи пасти движат пазара

Брой 6, юни 2017

Класически сухи пасти с какаов крем бяха поднесени в чиниите за поредния PRO BRAND Test, организиран от PROGRESSIVE през юни. На сляп тест и оценка на вкусовите им качества, бяха подложени 6 марки сухи пасти...

Прочети още
Страница: 1 от 18
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...