Всички Събития

Дълготрайните колбаси с ръст извън сезона

Дълготрайните колбаси с ръст извън сезона

Брой 9, септември 2017

Първият Pro Brand Test в края на лятoто се превърна в своеобразна тренировка за зимната ваканция. В чиниите на непрофесионалните дегустатори и гости на събитието попаднаха 2 вида дълготрайни колбаси – филе Е...

Прочети още
Единично опакованите сухи пасти движат пазара

Единично опакованите сухи пасти движат пазара

Брой 6, юни 2017

Класически сухи пасти с какаов крем бяха поднесени в чиниите за поредния PRO BRAND Test, организиран от PROGRESSIVE през юни. На сляп тест и оценка на вкусовите им качества, бяха подложени 6 марки сухи пасти...

Прочети още
По-високо качество вече се предлага и при собствените марки

По-високо качество вече се предлага и при собствените марки

Брой 6, юни 2017

Каква е правилната цена на качеството на пазара в България?  Това бе темата, върху която се фокусира Ангелос Георгиу от „Нилсен България”. И въпреки че презентацията му започна с факт, който е добре изв...

Прочети още
Потребителите очакват от производителя да бъде гарант за качество

Потребителите очакват от производителя да бъде гарант за качество

Брой 6, юни 2017

Проучване, направено ексклузивно за 8 PROGRESSIVE конференция от агенция JTN Research, беше представено от Даньо Димитров. То е било проведено през месец май проучване сред 600 души между 18-64 години и има ...

Прочети още
Специализираните търговци изпреварват 4 пъти годишния ръст на неспециализираните

Специализираните търговци изпреварват 4 пъти годишния ръст на неспециализираните

Брой 6, юни 2017

Владимир Чириков, пазарен анализатор, направи преглед как се развиват специализираните търговци на бързооборотни стоки. Данните от неговия анализ показват, че специализираните търговци изпреварват няколко пъ...

Прочети още
Кои реклами са успели да постигнат целите си?

Кои реклами са успели да постигнат целите си?

Брой 6, юни 2017

Елена Колева представи резултатите от проучване, направено от агенция „Прагматика” специално за PROGRESSIVE конференция. Онлайн изследването е проведено в началото на май сред 800 човека на възраст 18-64 г.,...

Прочети още
Потребителите преминават към продукти с по-високи цени в определени категории

Потребителите преминават към продукти с по-високи цени в определени категории

Брой 6, юни 2017

Какво и колко харчат българските потребители през последната година и кои продуктови категории са се увеличили в стойност разкри Мария Вельова от „ГфК България”. Данните на агенцията показват, че през 2016 г...

Прочети още
Как, кога и защо похапваме и колко голяма е категорията на продуктите за похапване

Как, кога и защо похапваме и колко голяма е категорията на продуктите за похапване

Брой 6, юни 2017

Изпълнителният директор на „Монделийз България”Светла Лесова разказа пред делегатите на 8-та PROGRESSIVE конференция какви са навиците на потребителите по отношение на похапването (превод от английския израз...

Прочети още
Десет кризи или възможности за пазара

Десет кризи или възможности за пазара

Брой 6, юни 2017

Кои са приближаващите кризи на ритейл пазара разказа Ивайло Кунев от RID.bg. Той представи няколко тенденции, на които браншът може да гледа като на кризи или като на възможности. Кунев започна с тенденцията...

Прочети още
Трендовете в Източна Европа, които променят търговията

Трендовете в Източна Европа, които променят търговията

Брой 6, юни 2017

Анализаторът на IGD Кешия Уолвин направи анали на търговията в Източна Европа, очерта прогнози за развитието й през 2017 г. и даде полезни примери за това как търговците могат да генерират повече стойност в ...

Прочети още
Страница: 1 от 17
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...