Всички Събития

Дамска категория със силна лоялност

Дамска категория със силна лоялност

Брой 1 / 2, януари / февруари 2018

  Със силна привързаност към марката се характеризира категория „Дамски превръзки”. Борбата за привличането на клиенти започва от ранната възраст на потенциалните потребители, обясниха компаниите ди...

Прочети още
Category Retail Forum 2017 - Пътят към покупката

Category Retail Forum 2017 - Пътят към покупката

Брой 12, декември 2017

На 23 ноември 2017 г. за трети път се проведе CATEGORY Retail Forum. Еднодневното събитие, посветено на развитието на основните продуктови категории в търговията с бързообротни стоки, за пореден път събра пр...

Прочети още
Продажбите на ядки растат в обем и стойност, все повече се предпочитат печени пред сурoви

Продажбите на ядки растат в обем и стойност, все повече се предпочитат печени пред сурoви

Брой 12, декември 2017

Бадемите бяха последният продукт, който подложихме на сляпа дегустация през 2017 г. В теста, който традиционно PROGRESSIVE организира в лабораторията за сензорен анализ Euro Sensolab, този път бяха включени ...

Прочети още
Нужен е ясен регламент за стандартите при кашкавала

Нужен е ясен регламент за стандартите при кашкавала

Брой 10, октомври 2017

Кашкавалът – любим и традиционен за българската кухня продукт, чиято цена расте и е трудно достъпна за домакинствата с ниски доходи. Това бе темата на октомврийският PRO Brand Test, който за пореден път се п...

Прочети още
Дълготрайните колбаси с ръст извън сезона

Дълготрайните колбаси с ръст извън сезона

Брой 9, септември 2017

Първият Pro Brand Test в края на лятoто се превърна в своеобразна тренировка за зимната ваканция. В чиниите на непрофесионалните дегустатори и гости на събитието попаднаха 2 вида дълготрайни колбаси – филе Е...

Прочети още
Единично опакованите сухи пасти движат пазара

Единично опакованите сухи пасти движат пазара

Брой 6, юни 2017

Класически сухи пасти с какаов крем бяха поднесени в чиниите за поредния PRO BRAND Test, организиран от PROGRESSIVE през юни. На сляп тест и оценка на вкусовите им качества, бяха подложени 6 марки сухи пасти...

Прочети още
По-високо качество вече се предлага и при собствените марки

По-високо качество вече се предлага и при собствените марки

Брой 6, юни 2017

Каква е правилната цена на качеството на пазара в България?  Това бе темата, върху която се фокусира Ангелос Георгиу от „Нилсен България”. И въпреки че презентацията му започна с факт, който е добре изв...

Прочети още
Потребителите очакват от производителя да бъде гарант за качество

Потребителите очакват от производителя да бъде гарант за качество

Брой 6, юни 2017

Проучване, направено ексклузивно за 8 PROGRESSIVE конференция от агенция JTN Research, беше представено от Даньо Димитров. То е било проведено през месец май проучване сред 600 души между 18-64 години и има ...

Прочети още
Специализираните търговци изпреварват 4 пъти годишния ръст на неспециализираните

Специализираните търговци изпреварват 4 пъти годишния ръст на неспециализираните

Брой 6, юни 2017

Владимир Чириков, пазарен анализатор, направи преглед как се развиват специализираните търговци на бързооборотни стоки. Данните от неговия анализ показват, че специализираните търговци изпреварват няколко пъ...

Прочети още
Кои реклами са успели да постигнат целите си?

Кои реклами са успели да постигнат целите си?

Брой 6, юни 2017

Елена Колева представи резултатите от проучване, направено от агенция „Прагматика” специално за PROGRESSIVE конференция. Онлайн изследването е проведено в началото на май сред 800 човека на възраст 18-64 г.,...

Прочети още
Страница: 1 от 17
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...