Всички Събития

Най-търсени са кроасаните с какаов крем, най-малко предпочитани – тези с плодов

Най-търсени са кроасаните с какаов крем, най-малко предпочитани – тези с плодов

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Най-предпочитаният вкус кроасани е какаовият. Затова през месец юли Pro Brand Test-а се спря на категоричния лидер в категорията. На дегустацията бяха опитани проби от 5 марки кроасани с какаов крем, предлаг...

Прочети още
Дискусия с търговските вериги: Здравословният тренд - на гребена на вълната

Дискусия с търговските вериги: Здравословният тренд - на гребена на вълната

Брой 6, юни 2018

И тази година голям интерес предизвика дискусията с представителите на Топ 5 търговски вериги, чиято цел е да даде възможност да се отговори на въпроси, които вълнуват доставчиците при работата им с ритейлър...

Прочети още
Marketing & Customers: Управление на промоции и защита на личните данни

Marketing & Customers: Управление на промоции и защита на личните данни

Брой 6, юни 2018

Христо Радичев, управител, „Медияпост Хит Мейл България” По време на сесията Marketing & Customers Христо Радичев разказа за новия общ регламент за защита на личните данни (GDPR или Регламент 2...

Прочети още
CEO Talk: Пътешествие за лидери

CEO Talk: Пътешествие за лидери

Брой 6, юни 2018

Владимир Борачев, вдъхновяващ лидер и коуч На пътешествие за лидери поведе участниците Владимир Борачев, който за втора поредна година взе участие в PROGRESSIVE конференция. Този път в ограничен формат, ...

Прочети още
Sales Workshop:  Доставчици vs. търговци - размяна на ролите

Sales Workshop: Доставчици vs. търговци - размяна на ролите

Брой 6, юни 2018

Ивайло Кунев, партньор и консултант в RiD Тази година Ивайло пое една от паралелните сесии, които се проведоха през първия ден на IX PROGRESSIVE Конференция. В рамките на неговия Sales Workshop той...

Прочети още
Ценообразуване и промоции: постигане на устойчив баланс

Ценообразуване и промоции: постигане на устойчив баланс

Брой 6, юни 2018

Никос Статакис, Advanced Analytics, AC Nielsen за Източна Европа и Средиземноморието Никос се фокусира върху една от най-интригуващите в последните години теми - управлението на ценовите и промоционалнит...

Прочети още
Нагласи към търговските вериги и техните марки

Нагласи към търговските вериги и техните марки

Брой 6, юни 2018

Добромир Живков, управител, Market Links Специално за конференцията Market Links организира проучване за нагласата на потребителите към търговските вериги и техните собствени марки. В проучването бяха вк...

Прочети още
Емоция при стоките от първа необходимост: мит или реалност?

Емоция при стоките от първа необходимост: мит или реалност?

Брой 6, юни 2018

Илия Великов, управляващ директор на „ГудМилс” за България и Румъния За емоцията при пазаруването говори Илия Великов от „ГудМилс”. По думите му тя заема голяма част от процеса на покупка и важи в пълна ...

Прочети още
Как управляваме #марките си в дигиталната ера?

Как управляваме #марките си в дигиталната ера?

Брой 6, юни 2018

Катя Петрова, Senior Research Executive, KANTAR Tns. Във фокуса на конференцията тази година влезе и дигиталното поведение на потребителите. Катя Петрова представи данните от международно изследване на T...

Прочети още
Решават ТЕ.

Решават ТЕ.

Брой 6, юни 2018

Елена Колева, зам. директор „Изследвания”, Pragmatica Какво в повече притежава любимата марка на потребителите, за да бъде харесвана и предпочитана пред всички останали разкри Елена, след като беше прове...

Прочети още
Страница: 1 от 19
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...