Всички Събития

ЕРА НА ТРАНСФОРМАЦИЯ

ЕРА НА ТРАНСФОРМАЦИЯ

Брой 10, октомври 2020

Когато избирахме заглавието за 11-та си конференция в края на 2019 г. не знаехме колко пророческо ще бъде то. И не само заглавието само по себе си, а и темата около която искахме да се обединим по време на п...

Прочети още
Новата реалност предостави и нови възможности за развитие

Новата реалност предостави и нови възможности за развитие

Брой 10, октомври 2020

Тази година в Дискусионния панел с търговските вериги участие взеха Алебна Геортиева - Главен оперативен директор на „БИЛЛА България“, Васил Василев - Директор направление „Свежи храни“ в „Кауфланд България“...

Прочети още
Sales Lab: Десетте гряха на търговеца

Sales Lab: Десетте гряха на търговеца

Брой 10, октомври 2020

Любомир Гетов, Another Point Advisers „Защо говорим за грехове? Болшинството от търговския състав в компаниите е добре запознат какво и как трябва да прави, друг е въпросът дали това се случва и доколко ...

Прочети още
Marketing Corner: Бранд – как да го създадем и да печелим от него

Marketing Corner: Бранд – как да го създадем и да печелим от него

Брой 10, октомври 2020

д-р Станимир Андонов, маркетинг и брандинг експерт „Колкото по-ценен е един бранд толкова по-висока е неговата цена. Няма един правилен начин за успех в бизнеса. Ние ще разгледаме няколко успешни начина ...

Прочети още
Технологиите и онлайн търговията – как да продаваме повече

Технологиите и онлайн търговията – как да продаваме повече

Брой 10, октомври 2020

Иван Александров, основател и управител, онлайн супермаркет eBag.bg „Ще ви разкажа за някои от технологиите, които ние използваме, за да бъдем успешни. Ние сме технологична компания – това е първото. По-...

Прочети още
Предизвикателства пред онлайн търговията с бързооборотни стоки

Предизвикателства пред онлайн търговията с бързооборотни стоки

Брой 10, октомври 2020

Ивелина Чернева, съдружник в адвокатско дружество "Динова, Русев&съдружници" „В обстановката на COVID-19 и наложена социална дистанция е онлайн формата на търговия се развива все повече и повече, вкл...

Прочети още
Пазарни и потребителски тенденции при бързооборотните стоки у нас и в страните от Централна и Източна Европа

Пазарни и потребителски тенденции при бързооборотните стоки у нас и в страните от Централна и Източна Европа

Брой 10, октомври 2020

Весела Калчишкова, директор "Потребителски панел", GfK България „Индексът на инфлация за момента у нас е сравнително стабилен. Няма рязък ръст през последните шест месеца, но поддържаме стабилни нива на ...

Прочети още
Калейдоскоп на потребителското онлайн поведение в необичайни времена (ексклузивно проучване)

Калейдоскоп на потребителското онлайн поведение в необичайни времена (ексклузивно проучване)

Брой 10, октомври 2020

Даньо Димитров, изпълнителен директор, JTN „Данните, които ще ви представя показват умерен оптимизъм у потребителите, които пазаруват онлайн. Извадката е национално представителна на над 600 души, основн...

Прочети още
Бизнес средата и икономиката - ера на трансформация

Бизнес средата и икономиката - ера на трансформация

Брой 10, октомври 2020

Петър Ганев, старши изследовател, Институт за пазарна икономика „В края на 2018 и началото на 2019 г. бях по-скоро позитивно настроен за развитието на икономиката. До края на годината се изпълни положите...

Прочети още
Защо брандовете трябва да спрат да говорят?

Защо брандовете трябва да спрат да говорят?

Брой 10, октомври 2020

Ангел Искрев, творчески директор, proof „При нас промените винаги идват със закъснение, но нека погледнем какво се случва на по-развитите пазари, за да разберем какво очаква и нас. Следващата покупателна...

Прочети още
Страница: 1 от 23
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...