Всички Събития

Лятото – сезонът на айряна

Лятото – сезонът на айряна

Брой 6, юни 2019

В средата на юни PROGRESSIVE организира дегустация на една типично лятна безалкохолна напитка с изцяло български произход – айрян. По традиция потребителският тест се проведе в лабораторията за сензорен анал...

Прочети още
MARKETING CORNER - КОЕ Е ОБЩОТО МЕЖДУ ОНЛАЙН ПАЗАРУВАНЕТО И БИО ПРОДУКТИТЕ?

MARKETING CORNER - КОЕ Е ОБЩОТО МЕЖДУ ОНЛАЙН ПАЗАРУВАНЕТО И БИО ПРОДУКТИТЕ?

Брой 5, май 2019

Даньо Димитров, JTN Research Иван Александров, ebag.bg Яни Драгов, „Смарт органик” Има ли нещо общо и кое е то между онлайн пазаруването и био продуктите? Това се опитахме да разберем по време на...

Прочети още
КАЧЕСТВОТО И ИНОВАЦИИТЕ - ВЪВ ФОКУСА НА ГОЛЕМИТЕ ТЪРГОВЦИ

КАЧЕСТВОТО И ИНОВАЦИИТЕ - ВЪВ ФОКУСА НА ГОЛЕМИТЕ ТЪРГОВЦИ

Брой 5, май 2019

По време на дискусионния панел, посветен на най-големите търговски вериги у нас, всяка една от тях имаше възможност да представи пред присъстващите в залата основните акценти в развитието си през годината, к...

Прочети още
SALES LAB - КАК МОЖЕМ ДА СИ ПАРТНИРАМЕ С БАЙЕРИТЕ ЗА ПО-ДОБРИ И УСТОЙЧИВИ РЕЗУЛТАТИ?

SALES LAB - КАК МОЖЕМ ДА СИ ПАРТНИРАМЕ С БАЙЕРИТЕ ЗА ПО-ДОБРИ И УСТОЙЧИВИ РЕЗУЛТАТИ?

Брой 5, май 2019

Екатерина Котева, управител на консултантска компания „Традека” „Търговски взаимоотношения с веригите” беше темата на паралелната сесия, насочена към мениджърите, занимаващи се с продажби. Тя беше водена...

Прочети още
ПЕЧЕЛЯ АЗ, ПЕЧЕЛИШ ТИ - МЕТРО & КОКА КОЛА

ПЕЧЕЛЯ АЗ, ПЕЧЕЛИШ ТИ - МЕТРО & КОКА КОЛА

Брой 5, май 2019

Катерина Милкова, Department Manager CRM, МЕТРО Кеш&Кери, Васил Присадашки, Shopper Insights & Category Managment, Кока-Кола ХБК България За първи път бяха представени резултатите от добра прак...

Прочети още
ДА БЪДЕМ ГОТОВИ ЗА УТРЕ!

ДА БЪДЕМ ГОТОВИ ЗА УТРЕ!

Брой 5, май 2019

Дивил Кулев, Бизнес развитие, Talk Online Panel В малко по-различна концепция за презентация Дивил ни разходи през три европейски столици – София, Белград и Букурещ, за да ни покаже какво е поведението н...

Прочети още
КАК ГОЛЕМИЯТ ИЗБОР НА МАГАЗИНИ ПРОМЕНИ ПОВЕДЕНИЕТО НА КУПУВАЧИТЕ?

КАК ГОЛЕМИЯТ ИЗБОР НА МАГАЗИНИ ПРОМЕНИ ПОВЕДЕНИЕТО НА КУПУВАЧИТЕ?

Брой 5, май 2019

Весела Калчишкова, Директор Потребителски панел, GFK България За да ни представи влиянието на големия избор от магазини и как той промени поведението на потребителите, Весела се фокусира върху развитието...

Прочети още
ТОП 10 ТЪРГОВЦИ И ДИСТРИБУТОРИ НА БЪРЗООБОРОТНИ СТОКИ В БЪЛГАРИЯ

ТОП 10 ТЪРГОВЦИ И ДИСТРИБУТОРИ НА БЪРЗООБОРОТНИ СТОКИ В БЪЛГАРИЯ

Брой 5, май 2019

Владимир Чириков, Пазарен анализатор Владимир представи проект, който класира търговците на бързооборотни стоки в България, подготвен в помощ на мениджърите от сектора, за да направят справка, когато тър...

Прочети още
В ТЪРСЕНЕ НА КАЧЕСТВОТО - ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ vs. СПЕЦИАЛИЗИРАНИ МАГАЗИНИ

В ТЪРСЕНЕ НА КАЧЕСТВОТО - ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ vs. СПЕЦИАЛИЗИРАНИ МАГАЗИНИ

Брой 5, май 2019

Евелина Славкова, Изследователски център „Тренд” Откъде обича да пазарува българският потребител беше въпросът, чийто отговор потърси изследователската агенция в проучване, направено специално за конфере...

Прочети още
ОСНОВНИ ТРЕНДОВЕ ПРИ СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ

ОСНОВНИ ТРЕНДОВЕ ПРИ СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ

Брой 5, май 2019

Джудит Коленбург, Асоциация на производителите на собствени марки – PLMA (Private Label Manufacturers Association) Все повече търговци избират собствените марки, за да привлекат лоялни клиенти, за постиг...

Прочети още
Страница: 1 от 21
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...