Category Retail Forum 2018

Брой 12, декември 2018

Дата: 03.01.2019 Коментари: 0
Снимки (2)
Category Retail Forum 2018

На 22 ноември 2018 г. PROGRESSIVE организира поредната годишна среща на продуктовите категории от целия бързооборотен пазар. Четвъртото издание на Category Retail Forum събра над 150 човека, любопитни да научат най-новите пазарни данни за общо 18 продуктови категории. Верни на структурата на формата, делегатите бяха разделени по интереси в два паралелни панела – Храни и Нехрани, а в средата на деня се обединиха в общо пространство, за да чуят четири много интересни лекции. „Нилсен Бълария” разказа как се развиват бебешките продукти – от храни, през сокове, чайове, до пелени и козметика. Logo Market Research пък показа как се възприемат от потребителите био продуктите, които в последните години са изключително добре развиващ се пазар. Агенция BluePoint разходи гостите по пътя на потребителското изживяване.

И тази година Category Retail Forum демонстрира как успешното сътрудничество с водещите агенции за проучване на пазара, гарантира качествено събитие с данни за всеки бизнес. Тазгодишното издание беше премиерно за една агенция и една нова категория - изследователски център „Тренд” участва за първи път на форума, представяйки данни за развитието на продукти за интимна грижа, а маркетингова агенция Market Links представи ексклузивно проучване за растящата категория „Хранителни добавки”. За поредна година „dm България” се доказа като една от най-отворените търговски вериги, предоставяйки подробни данни за развитието на категория „Грижа за косата”. Отново имахме анализ на промоциите в брошурите на търговските вериги от „Focus България”, а Argent Media Agency изнесе доклад за медийната комуникация на брандовете от 3 различни категории.