PRO Brand Test

Нужен е ясен регламент за стандартите при кашкавала

Нужен е ясен регламент за стандартите при кашкавала

Брой 10, октомври 2017

Кашкавалът – любим и традиционен за българската кухня продукт, чиято цена расте и е трудно достъпна за домакинствата с ниски доходи. Това бе темата на октомврийският PRO Brand Test, който за пореден път се п...

Прочети още
Дълготрайните колбаси с ръст извън сезона

Дълготрайните колбаси с ръст извън сезона

Брой 9, септември 2017

Първият Pro Brand Test в края на лятoто се превърна в своеобразна тренировка за зимната ваканция. В чиниите на непрофесионалните дегустатори и гости на събитието попаднаха 2 вида дълготрайни колбаси – филе Е...

Прочети още
Единично опакованите сухи пасти движат пазара

Единично опакованите сухи пасти движат пазара

Брой 6, юни 2017

Класически сухи пасти с какаов крем бяха поднесени в чиниите за поредния PRO BRAND Test, организиран от PROGRESSIVE през юни. На сляп тест и оценка на вкусовите им качества, бяха подложени 6 марки сухи пасти...

Прочети още
Сладко с аромат на ягоди

Сладко с аромат на ягоди

Брой 4, април 2017

Дали сладкото е сезонен продукт, е трудно да се отговори. Но е факт, че то със сигурност присъства в менюто на всяко едно домакинство, било то и само заради перфектната му комбинация с палачинки. Във всеки д...

Прочети още
Категория вафли с категоричен ръст през последната година

Категория вафли с категоричен ръст през последната година

Брой 1 / 2, януари / февруари 2017

С положителни новини стартира първият PRO BRAND Test за 2017 г. Категоричен ръст за категория вафли и в двата сегмента – при покритите и при непокритите вафлени изделия, беше обявен от „Нилсен България”. Пре...

Прочети още
Пазарът на кравето сирене се стабилизира

Пазарът на кравето сирене се стабилизира

Брой 12, декември 2016

Ръст в стойност и спад в обем това са изводите от данните за категория „Бяло саламурено сирене” на „Нилсен България” за МАТ август септември 2016. Те бяха представени по време на последния за годината Pro Br...

Прочети още
Продажбите в категория „Консервирани риби” нараства в обем

Продажбите в категория „Консервирани риби” нараства в обем

Брой 11, ноември 2016

Българските потребители масово използват риба тон единствено като добавка към салати. Около това твърдение се обединиха посетителите на PRO Brand Test на консерви риба тон в собствен сос. Този път събитието ...

Прочети още
Пастетите, надениците и сурово-сушените колбаси отбелязват ръст

Пастетите, надениците и сурово-сушените колбаси отбелязват ръст

Брой 10, октомври 2016

„Бански старец” и пастет бяха продуктите, чийто ред дойде да бъдат поставени на масата пред дегустаторите в поредния Pro Brand Test в Метро Академия. Докато лабораторията за сензорен анализ Euro Sensolab Bul...

Прочети още
Маслото с тенденция да продължи да расте в обем и стойност

Маслото с тенденция да продължи да расте в обем и стойност

Брой 9, септември 2016

Маслото е една от малкото категории в хранителния сектор, която може да се похвали с изключително положително развитие, както в обем, така и в стойност през последната година. Това показаха данните на „GfK Б...

Прочети още
При избора на сок най-важен е вкусът, после идват марката и цената

При избора на сок най-важен е вкусът, после идват марката и цената

Брой 9, септември 2016

Потребителите предпочитат сокове от един плод, а останалите фактори за техния избор са цената и промоционалните активности в категорията. В последно време се наблюдава напредък по отношение на различаването ...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2