PRO Brand Test

Най-търсени са кроасаните с какаов крем, най-малко предпочитани – тези с плодов

Най-търсени са кроасаните с какаов крем, най-малко предпочитани – тези с плодов

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Най-предпочитаният вкус кроасани е какаовият. Затова през месец юли Pro Brand Test-а се спря на категоричния лидер в категорията. На дегустацията бяха опитани проби от 5 марки кроасани с какаов крем, предлаг...

Прочети още
Потребителите искат по-маслено прясно мляко, с жълтеникав оттенък и с по-изразен мирис

Потребителите искат по-маслено прясно мляко, с жълтеникав оттенък и с по-изразен мирис

Брой 3, март 2018

Как изглежда перфектното прясно мляко според потребителите? Отговор на този въпрос даде Euro Sensolab по време на последния Pro Brand Test, организиран от PROGRESSIVE. След провеждането провела национално пр...

Прочети още
Продажбите на ядки растат в обем и стойност, все повече се предпочитат печени пред сурoви

Продажбите на ядки растат в обем и стойност, все повече се предпочитат печени пред сурoви

Брой 12, декември 2017

Бадемите бяха последният продукт, който подложихме на сляпа дегустация през 2017 г. В теста, който традиционно PROGRESSIVE организира в лабораторията за сензорен анализ Euro Sensolab, този път бяха включени ...

Прочети още
Нужен е ясен регламент за стандартите при кашкавала

Нужен е ясен регламент за стандартите при кашкавала

Брой 10, октомври 2017

Кашкавалът – любим и традиционен за българската кухня продукт, чиято цена расте и е трудно достъпна за домакинствата с ниски доходи. Това бе темата на октомврийският PRO Brand Test, който за пореден път се п...

Прочети още
Дълготрайните колбаси с ръст извън сезона

Дълготрайните колбаси с ръст извън сезона

Брой 9, септември 2017

Първият Pro Brand Test в края на лятoто се превърна в своеобразна тренировка за зимната ваканция. В чиниите на непрофесионалните дегустатори и гости на събитието попаднаха 2 вида дълготрайни колбаси – филе Е...

Прочети още
Единично опакованите сухи пасти движат пазара

Единично опакованите сухи пасти движат пазара

Брой 6, юни 2017

Класически сухи пасти с какаов крем бяха поднесени в чиниите за поредния PRO BRAND Test, организиран от PROGRESSIVE през юни. На сляп тест и оценка на вкусовите им качества, бяха подложени 6 марки сухи пасти...

Прочети още
Сладко с аромат на ягоди

Сладко с аромат на ягоди

Брой 4, април 2017

Дали сладкото е сезонен продукт, е трудно да се отговори. Но е факт, че то със сигурност присъства в менюто на всяко едно домакинство, било то и само заради перфектната му комбинация с палачинки. Във всеки д...

Прочети още
Категория вафли с категоричен ръст през последната година

Категория вафли с категоричен ръст през последната година

Брой 1 / 2, януари / февруари 2017

С положителни новини стартира първият PRO BRAND Test за 2017 г. Категоричен ръст за категория вафли и в двата сегмента – при покритите и при непокритите вафлени изделия, беше обявен от „Нилсен България”. Пре...

Прочети още
Пазарът на кравето сирене се стабилизира

Пазарът на кравето сирене се стабилизира

Брой 12, декември 2016

Ръст в стойност и спад в обем това са изводите от данните за категория „Бяло саламурено сирене” на „Нилсен България” за МАТ август септември 2016. Те бяха представени по време на последния за годината Pro Br...

Прочети още
Продажбите в категория „Консервирани риби” нараства в обем

Продажбите в категория „Консервирани риби” нараства в обем

Брой 11, ноември 2016

Българските потребители масово използват риба тон единствено като добавка към салати. Около това твърдение се обединиха посетителите на PRO Brand Test на консерви риба тон в собствен сос. Този път събитието ...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2