Емоция при стоките от първа необходимост: мит или реалност?

Брой 6, юни 2018

Дата: 25.06.2018 Коментари: 0
Снимки (1)
Емоция при стоките от първа необходимост: мит или реалност?

Илия Великов, управляващ директор наГудМилс” за България и Румъния

За емоцията при пазаруването говори Илия Великов от „ГудМилс”. По думите му тя заема голяма част от процеса на покупка и важи в пълна сила и при продуктите от първа необходимост или суровините, каквато е категорията на брашното. С презентацията ви Илия сподели опита на компанията в създаването на устойчив бранд и еволюцията му през годините.

По думите му комуникирането на българския произход на суровината е задължително, защото хората много държат специално този продукт да е с местен произход. Великов бе категоричен, че продуктът трябва да бъде позициониран така, че потребителят да гледа на него като на приятел или член на семейството. Ако основните двигатели за покупка са вкусът и видът, то при брашното те липсват. „Но има и друг мотиватор - любовта, затова решихме да я използваме като наше оръжие. Направихме еволюция на логото и какво по-добро от сърце за комуникиране на любовта. Тази проста промяна се оказа изключителна стъпка за развитието ни на българския пазар”, сподели Великов.