ЕРА НА ТРАНСФОРМАЦИЯ

Брой 10, октомври 2020

Дата: 06.11.2020 Коментари: 0
Снимки (1)
ЕРА НА ТРАНСФОРМАЦИЯ

Когато избирахме заглавието за 11-та си конференция в края на 2019 г. не знаехме колко пророческо ще бъде то. И не само заглавието само по себе си, а и темата около която искахме да се обединим по време на предстоящото събитие. Желанието ни бе да наблегнем на дигитализацията, която прави все по-неразрушима връзка между марките на пазара и техните потребители, искахме да видим как вече не само информацията е на един клик разстояние, но и самите продукти. Искахме да покажем как постоянно търсещите удобство потребителите, могат да намерят ясни послания от любимите си брандове в най-удобните канали за дигитално активното поколение - социални мрежи и сайтове за онлайн търговия. Наша цел беше да подчертаем, че трансформацията е промяна на класическия модел на търговия и тя се крепи на няколко основни стълба - свързаност, дигитализация, удобство, персонализация и устойчивост.

Ето в тази тема искахме да потопим делегатите на 11-та PROGRESSIVE Конференция, но уви, Covid-19 дойде нежелан и за съжаление на целия свят, си остана. Наложи се да променим датата на конференцията, а несигурността и неяснотата дали подобно мащабно събитие, каквото е PROGRESSIVE Конференция, може да се проведе през 2020 г., ни осигури в следващите месеци достатъчно време да наблюдаваме промените, които настъпиха на пазара, да анализираме поведението на нашите партньори, които са всички участници в търговията с бързооборотни стоки. За наша изненада, пазарът се развиваше не просто в посоката, която ние бяхме заложили като отправна точка за конференцията ни в края на 2019 г., но и надминаваше в пъти очакванията ни.

Така, поемайки риск и при редица неизвестни, решихме да изместим окончателно датите на 6 и 7 октомври 2020 г., а с тях променихме и за първи път в историята на конференцията на списание PROGRESSIVE локацията, организирайки събитието и второто издание на PROGRESSIVE Awards в София. Двудневната конференция премина според всички изисквания за такъв тип събития по време на извънредна епидемиологична обстановка и ние, организаторите от PROGRESSIVE дадохме всичко от себе си, за да осигурим пълната безопасност на нашите делегати, без това да наруши комфорта им.

Лекторите тази година бяха добре подготвени по темата, вълнуваща всички, а именно – какво следва? Имахме примери както от нашия, така и от чужди пазари. Разбрахме кои потребителски стоки са във възход и кои не толкова. Научихме как брандовете трябва да работят над непрекъснатото подобряване на комуникацията с потребителите си и да се ангажират с важни за отсрещната страна каузи. Разбрахме и че българският потребител рязко е повишил общия процент на онлайн търговията на бързооборотни стоки през последните 7 месеца. По време на Retail Corner, новия формат дискусия с търговските вериги, бяхме приятно изненадани от промените, които те въвеждат, така че да се засили потребителското изживяване, като същевременно се осигури безопасността на потребителите на територията на магазина.

 

Част от презентациите на лекторите, както и репортаж от Дискусията с представители на големите търговски вериги, може да намерите на секция "Събития", Progressive Конференция 2020

Повече за събитието тук - www.conference.progressive.bg

Фотогалерия тук.