ОСНОВНИ ТРЕНДОВЕ ПРИ СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ

Брой 5, май 2019

Дата: 30.05.2019 Коментари: 0
Снимки (1)
ОСНОВНИ ТРЕНДОВЕ ПРИ СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ

Джудит Коленбург, Асоциация на производителите на собствени марки – PLMA (Private Label Manufacturers Association)

Все повече търговци избират собствените марки, за да привлекат лоялни клиенти, за постигането на по-високи маржове и за да създадат модел, чрез който да се отличават от конкурентите си. Джудит Коленбург от Международната асоциация на производителите на собствени марки PLMA разказа за развитието и трендовете при собствените марки в Европа. Тя представи данни на сдружението за пазарните дялове на частните етикети в различните европейски държави, както и анализ на настоящото състояние на търговията на дребно и съвременните потребители.

Във финала на презентацията си Джудит загатна какви са най-новите тенденции при продуктите, носещи собствените марки на търговските вериги и техните опаковки, както и кои са елементите, които трябва да притежава един успешен собствен бранд.