Научи повече

Progressive Кръгла маса

 

 

PROGRESSIVE КРЪГЛА МАСА                                                                

► www.roundtable.progressive.bg

 

► www.facebook.com/PROGRESSIVE КРЪГЛА МАСА 2014

 

►Предстоящи Теми & Дати 2014

 

Категория „Бисквити” във възход, силен ръст при здравословните изделия

Категория „Бисквити” във възход, силен ръст при здравословните изделия

Брой 4, април 2018

Здравословната линия бисквити вече е факт и все повече потребители са опитвали от нея. Това стана ясно от кръгла маса „Бисквити”, организирана от PROGRESSIVE. На събитието присъстваха производители и вносите...

Прочети още
Дамска категория със силна лоялност

Дамска категория със силна лоялност

Брой 1 / 2, януари / февруари 2018

  Със силна привързаност към марката се характеризира категория „Дамски превръзки”. Борбата за привличането на клиенти започва от ранната възраст на потенциалните потребители, обясниха компаниите ди...

Прочети още
Узото става все по-популярна лятна напитка, джинът възвръща старата си слава

Узото става все по-популярна лятна напитка, джинът възвръща старата си слава

Брой 7 / 8, юли / август 2016

Лято е! Коя е напитката, която прави компания на потребителите в горещите дни от юни до септември – узо, мастика, джин, мента? А защо не уиски? Или пък коктейл, в който като основна съставка е включен някой ...

Прочети още
Ръст за алкохолната категория през 2015 г.

Ръст за алкохолната категория през 2015 г.

Брой 12, декември 2015

От началото на годината до третото тримесечие на 2015 г. алкохолните напитки регистрират ръст на фона на данните от същия период за изминалата година. Това показват данните на „Нилсен България”, според които...

Прочети още
Оризът – шампион в категория „Варива”

Оризът – шампион в категория „Варива”

Брой 11, ноември 2015

В последните години оризът се превърна в безспорен лидер на пазара на варивата, благодарение на по-приемливите си цени спрямо боба и лещата. Освен чисто ценови мотиви, за позиционирането на ориза като фавори...

Прочети още
Сирене и кашкавал – категории с висока лоялност

Сирене и кашкавал – категории с висока лоялност

Брой 10, октомври 2015

Все повече потребители избират да купуват сирене и кашкавал от малки регионални производители.  Това, заедно с цялостната тенденция към ориентиране на купувачите към по-здравословен начин на живот, поск...

Прочети още
Иновациите са основен двигател на продажбите на тоалетна хартия

Иновациите са основен двигател на продажбите на тоалетна хартия

Брой 9, септември 2015

Иновациите движат и ще продължават да развиват категория „Тоалетна хартия”. Това коментираха представители на производители и вносители на тоалетна хартия, кухненски рола и салфетки по време на септемврийска...

Прочети още
Стабилен ръст за анасоновите напитки, отлив от джина

Стабилен ръст за анасоновите напитки, отлив от джина

Брой 7 / 8, юли / август 2015

Какъв алкохол консумирате през лятото? Добре познатия тандем джин с тоник или някой от многото видове анасонови питиета? Може би вино или мента? А защо не коктейли или ликьори? А шприц? Това попитахме читате...

Прочети още
През последната година купуваме повече чипс

През последната година купуваме повече чипс

Брой 6, юни 2015

За периода април`14-март`15 потреблението на чипс е нараснало с 12,7% в продажби в обем и с 10,4% в продажби в стойност по данни на „Нилсън“. Малките хранителни обекти с ръст в продажбите на чипс На...

Прочети още
Стабилност в категория „Дезодоранти”

Стабилност в категория „Дезодоранти”

Брой 5, май 2015

През последната година категория „Дезодоранти” е стабилна. Така вносители на дезодоранти определиха средата и развитието на техния бизнес по време на кръгла маса „Дезодоранти”, организирана от сп. PROGRESSIV...

Прочети още
Страница: 1 от 6
[1] 2 3 4 5 6