PHARMA

Изберете рубрика:

 

Брой 2, юни 2021

Брой 2, година I

Pharma Кошница

Анализ

Промоции по време на Covid

Промоции по време на Covid

Какви са тенденциите в развитието на българския промоционален пазар за периода март 2019 - декември 2019 в сравнение с месец март 2020 - декември 2020 година? Отрази ли се новосъздалата се ситуация на броя н...

Прочети още
Пазарът на пробиотици през 2020 и Q1 2021

Пазарът на пробиотици през 2020 и Q1 2021

Пазарът на пробиотиците за 2020 година нарасна с близо 10.9%, сравнено с 2019 г., достигайки 42.5 млн. лева продажби според данни от IQVIA, представляващ продажби от аптеки към крайни клиенти. Пандемията се ...

Прочети още

Бизнес

Няколко съвета за успешни търговски преговори за фармацевти

Няколко съвета за успешни търговски преговори за фармацевти

Животът е поредица от преговори, но ние не го осъзнаваме - от „Тази вечер бих искал да отидем…”, през „Моля те, събери си играчките и си лягай…”, и „Колко струва ремонтът на климатика?”, до годишните ви прег...

Прочети още

Грижа за тялото

Слабият летен сезон се отрази на продажбата на слънцезащитни продукти

Слабият летен сезон се отрази на продажбата на слънцезащитни продукти

Продажбите в категорията „Слънцезащитна грижа” отбелязват спад с 18% в обем и 15% в стойност в сравнение с 2019 г. (за МАТ 2019 г. – МАТ 2020 г.), но това е очаквано предвид слабия летен сезон в условията на...

Прочети още

Интервю

Аптеки Ceiba и Sanita стават SOpharmacy

Аптеки Ceiba и Sanita стават SOpharmacy

През 2015 г. на българския пазар беше представена изцяло нова концепция аптеки SOpharmacy. Началото поставиха два пилотни обекта в София и Пловдив, а днес, само 6 години по-късно, SOpharmacy вече има национа...

Прочети още

На Фокус

Ръст на похарчените средства за продукти за устна хигиена

Ръст на похарчените средства за продукти за устна хигиена

Похарчените средства за устна хигиена през МАТ ноември 2020 са се увеличили с 6,9% спрямо същия период година по-рано. Това показаха данните на „ГфК* България” за продуктите от категорията „Устна хигиена“, п...

Прочети още

Продукти за бебето

Натуралните и органични формули са все по-важен фактор при избора на продукти за баня за бебета

Натуралните и органични формули са все по-важен фактор при избора на продукти за баня за бебета

Какви съставки се търсят в продуктите за баня за бебета, какви са навиците на потребление на майките и от какво се водят най-вече при избора си на продукти? PROGRESSIVE направи опит да очертае тенденциите в ...

Прочети още