Статии

Да маркетираш по време на празници или кога започва Коледата?

Да маркетираш по време на празници или кога започва Коледата?

Декември е - месец на активна работа и последни надежди за сбъдване на бизнес очаквания за годината. Месец на доста работа за различни сектори, но и месец на едни от най-очакваните празници, както за децата,...

Прочети още
Динамика в пазара на кисело мляко

Динамика в пазара на кисело мляко

През последното десетилетие нивото на консумацията на кисело мляко в Източна Европа е най-високо в България. Очаква се тази тенденция да се запази и през следващите години. Киселото мляко е важна част от все...

Прочети още
Кой печели в динамичния азиатски пазар?

Кой печели в динамичния азиатски пазар?

В материала ще направим преглед на начина, по който водещите международни вериги преосмислят стратегиите си в Азия, и ще видим откъде идва растежът в региона. Въпреки относително забавените темпове на ра...

Прочети още
Кога Дядо Коледа ще дойде и в българските магазини?

Кога Дядо Коледа ще дойде и в българските магазини?

Брой 12, декември 2012

Неусетно настоящата година се изниза и дойде време да посрещнем новата. Въпреки трудните времена и кризата всички ние се подготвяме за настъпващите празници. Настроението е приповдигнато, бюджетите са заделе...

Прочети още
Пазарът на продукти за грижа за бебето – пълен напред

Пазарът на продукти за грижа за бебето – пълен напред

Кризата може и да разклати пазара на бързооборотни стоки в Югоизточна Европа (ЮИЕ), като причини двуцифрен спад в множество сектори потребителски продукти. Но пазарът на стоки за грижа за бебето сякаш остана...

Прочети още
Пазарът на зърнени и енергийни барове във Великобритания

Пазарът на зърнени и енергийни барове във Великобритания

Въпреки че 38% от потребителите, заявяват че не са консумирали зърнени барове през последните шест месеца, продажбите на този вид продукти продължава да расте, паралелно с ръста в обема на търсенето. Това се...

Прочети още
Пазарът на плодови напитки и сокове в Европа

Пазарът на плодови напитки и сокове в Европа

Европейският пазар на плодови напитки бавно са се съвзема през 2010 и 2011г., което се дължи на увеличения обем на търсене на плодови сокове. Излизайки от кризата най-големите пет пазара на плодови напитки (...

Прочети още
Пазарът на бутилирана вода в Европа

Пазарът на бутилирана вода в Европа

Франция се откроява като най-печелившия европейски пазар за бутилирана вода, чиито продажби достигнаха 7,4 млрд. евро през 2010 година. Когато става въпрос за обем на продажбите обаче, Италия е неоспоримият ...

Прочети още
Страница: 1 от 1