Progressive Retailer
Progressive Кошница

Progressive Кошница # 12. Период: Януари / Февруари 2018 г. - Декември 2018 г.
Брой 12, декември 2018
Progressive Shopping Basket АНАЛИЗ 2018 - По-високи цени през лятото, по-ниски през зимата В следствие на благоприятната икономическа обстановка, търговията на дребно с бързооборотни стоки в Б...
Прочети още
Progressive Кошница # 11. Период: Януари / Февруари 2017 г. - Декември 2017 г.
Борба за клиенти В унисон със стихотворението на великия български поет Никола Вапцаров „Борбата е безмилостно жестока...” се развива и ритейл пазарът в България. През последните три години (от 2015 до 2...
Прочети още
Progressive Кошница # 10. Период: Януари / Февруари 2016 г. - Декември 2016 г.
Давид срещу Голиат Подобно на библейския разказ за битката между Давид и Голиат, в съвременното ни общество можем да намерим много подобни примери и аналози. В тази статия ще разгледаме българския ритейл...
Прочети още
Progressive Кошница # 9. Период: Януари / Февруари 2015 г. - Декември 2015 г.
Брой 12, декември 2015
Вериги и продукти на промоция Българският пазар за поредна година спечели битката с по-слабите вериги от модерната търговия. Макар пазарът да бе много привлекателен с приблизителен годишен оборот от близ...
Прочети още
Progressive Кошница # 8. Период: Януари / Февруари 2014г. - Декември 2014г.
Брой 12, декември 2014
Търси се… Клиентът! Преди петнадесет години започна развитието на ритейл пазара в България с влизането на немската верига „Метро Кеш&Кери”. Изключително привлекателен тогава, днес пазарът е сил...
Прочети още
Progressive Кошница # 7. Период: Януари / Февруари 2013г. - Декември 2013г.
Брой 1 / 2, януари / февруари 2013
Веригите се стремят да поддържат постоянни цени За поредна година екипът на списание PROGRESSIVE проследява ценовата политика на определени търговски вериги за бързооборотни стоки. Наблюдаваният период о...
Прочети още
Progressive Кошница # 6. Период: Януари / Февруари 2012г. - Декември 2012г.
Брой 1 / 2, януари / февруари 2012
АНАЛИЗ: Леко покачване на цените в търговските вериги Екипът на списание PROGRESSIVE продължава да следи ценовата политика на големите търговски вериги за бързооборотни стоки. Разглежданият пе...
Прочети още
Progressive Кошница # 5. Период: Април 2011г. - Декември 2011г.
Брой 12, декември 2011
АНАЛИЗ: Още по-близо до потребителя Все повече вериги за бързооборотни стоки прилагат стратегията да отварят различни формати магазини с цел увеличаване на пазарното си присъствие. ...
Прочети още
Progressive Кошница # 4. Период: Юли / Август 2010г. - Март 2011г.
Брой 3, март 2011
АНАЛИЗ: Мечо Пух: „има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед... и това са две гърненца с мед” Започваме прегледа на потребителската кошница за второто полугодие на 2010 и п...
Прочети още