PROGRESSIVE DIGITAL

Брой 190, година 2025
 
Дигитален брой 190, януари-февруари 2025
Прегледай
 

Progressive Pharma

PHARMA DIGITAL

Брой 13, година 2024
 
Дигиталин брой 13, март-април 2024
Прегледай
 
 

Интервюта с ритейлъри

 

В търговията с хранителни стоки модерната търговия генерира 47% от общите приходи и осигурява 35% от заетостта, показва анализ на Института за пазарна икономика от края на 2024 г. (с данни от 2022 г.). Постигнаха ли целите си за миналата година и какви са очакванията за тази, питаме най-големите търговци на дребно с бързооборотни стоки.   Инт...

Прочети още

На Фокус

 

Пазарът на кафе през периода МАТ ноември 2024 година показва интересни тенденции и динамика, които подчертават както предизвикателствата, така и възможностите в категорията. Според данните на „NielsenIQ България“, общата стойност на продажбите на кафе отбелязва ръст от +6,6% спрямо предходната година, но се наблюдава спад в обемите с -3,9% и в броя н...

Прочети още

PRO ID

 

Покачването на средните цени е довело до 18% ръст в категорията Сладки изделия. Това показаха данни от анализ на ЮГов Си Пи България (YouGov), представени по време на Category Retail Forum през март 2024 г. Категорията разчита на повече купувачи и на по-чести покупки през МАТ Ноември 2023 спрямо MAT Ноември 2022, което също повлиява положителното ѝ развит...

Прочети още

Потребител

 

Размерът на глобалния пазар на паста продукти беше оценен на 68,35 млрд. щ.д. през 2023 г. и се предвижда да нарасне от 71,42 млрд. щ.д. през 2024 г. до 100,24 млрд. щ.д. до 2032 г., регистрирайки средногодишен темп на ръст от 5,47% през прогнозния период (2024-2032 г.). Европа доминира на пазара на паста продукти с пазарен дял от 29,54% през 2023 г. Паза...

Прочети още

Beauty care

 

Размерът на световния пазар на шампоани е оценен на 35,68 млрд. щ.д. през 2023 г., като се очаква да достигне 51,37 млрд. щ.д. през 2031 г., със средногодишен темп на ръст от 4,7% за прогнозния период (2024 - 2031 г.). Пазарът е голям сегмент от индустрията за лична хигиена и показва стабилен ръст през последните години, което се очаква да продължи. ...

Прочети още

PROGRESSIVE +

 

Най-голям е делът на потребителите, които купуват тоалетна хартия веднъж в месеца (41%). Това показва проучване на JTN, направено през февруари 2024 г., за да бъде представено пред гостите на Category Retail Forum. За нуждите на анализа, в анкетата на агенцията участие са взели мъже и жени между 18 и 74 години, които активно участват във вземането на реше...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега