PROGRESSIVE DIGITAL

Брой 167, година 2023
 
Дигитален брой 167, февруари 2023
Прегледай
 

Progressive Pharma

PHARMA DIGITAL

Брой 10, година 2022
 
Дигитален брой 10, ноември-декември 2022
Прегледай
 
 

Анализ

 

Статията разглежда тенденциите в динамиката на цените на основни продукти в търговията на дребно с бързооборотни стоки, реализирани през част от основните играчи в онлайн канала, предлагащи основно храни, напитки и стоки за бита. Данните са на базата на PROGRESSIVE кошница, която проследява цените на определени продукти от потребителската кошница за перио...

Прочети още

PRO Brand Test

 

Тази година списание PROGRESSIVE реши да възобнови своята рубрика PRO Brand Test, която осъществява в сътрудничество с лабораторията за сензорен анализ NSF. Като старт подложихме на дегустация пастьоризирано прясно мляко с 3,6% и 3,7% масленост.   Докато избирахме какви млека да дегустираме установихме, че разнообразието от предлагането ...

Прочети още

PRO ID

 

През последния МАТ период (януари- декември 2022 vs януари - декември 2021 година) общо категория „Бисквити“ отбелязва спад в обем от 4,2%, а в стойност регистрира ръст от 18,1%, показват данните на „NielsenIQ България“. С най-голяма тежест за продажбите на бисквити е регион „Тракия“, които заема 34,9% от общите продажби в стойност на цял категор...

Прочети още

Baby Care

 

Мокрите кърпички намират все повече приложения в домакинствата. Бебешките влажни кърпи вече не са продукт, който се използва само от майките на бебета и малки деца. Много хора ги използват за почистване на ръце, лице, повърхности в дома и колата. Освен, че придобиват все по-голяма популярност, мокрите кърпи стават и все по-екологични, което се случва благ...

Прочети още

Приложение - Десерти на прах

 

Десертите напрах са създадени, за да улесняват ежедневието на потребителите. Те ни помагат лесно и бързо да приготвим нещо сладко за семейството и любимите хора, а вече разнообразието от видове и вкусове е толкова голямо, че покрива и дори надминава очакванията ни. Иновациите са неизменна част от тези продукти, определящи нарастващата им популярност през ...

Прочети още

Beauty Care

 

Конкурентното поведение на ключови играчи на пазара, както и на съществуващите големи, малки и средни доставчици на шампоани за коса се очаква да доведе до подобрения в ценовата политика и да направи тези продукти по-достъпни. Очаква се тези фактори да играят основна роля в стимулирането на растежа на пазара на шампоани за коса по целия свят. Анализ н...

Прочети още

PROGRESSIVE +

 

Продукти от кошница Почистващи препарати за дома се купуват от 79.3% от всички домакинства в страната. За период от една година, 2022 спрямо 2021, броят на купуващите домакинства нараства с по-малко от 1 процентни пункта. Това сочат данни на ГфК Потребителски панел за период FY(пълна година) 2021 г. и FY 2022г. В условията на постоянно растящи цени на...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега