- Явор Стефанов е новият генерален директор на Кока-Кола ...
- МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИ...
- МЕТРО България откри 50-я магазин от франчайз програмат...
- Kaufland България създава нови работни позиции в резулт...
- 130-ят магазин на Lidl отвори врати в Карнобат
- Хората над 60 години ще спасяват трудовия пазар в ЕС, п...
- Biedronka разкрива местоположенията на първите си пет м...
- Нова платформа на GfK за анализ на купувачите SimIT Web
- Кофас: Икономическото възстановяване в Германия предсто...
- Икономическата политика на Турция е насочена към стабил...
- Co-op Group излиза на печалба през първото полугодие
- Carrefour в Испания инвестира повече от 84 млн. евро в ...
- При повече от половината потребителски стоки във Франци...
- Продажбите на храни в Италия се увеличават благодарение...
- Средният европеец е купил повече собствени марки през 2...
PROGRESSIVE DIGITAL
PHARMA DIGITAL
Интервю на месеца
Стефан Андреев заема позицията Генерален Мениджър в „Сарантис България“, като основният му фокус са експанзията на бизнеса и постигането на устойчив ръст. Стефан притежава над 25 години опит в сферата на бързооборотните стоки, като 18 от тях прекарва в Unilever на различни позиции, включително „Мениджър за България“. През годините успешно развива би...
Прочети ощеПотребител
Доклад на френския производител на тестени изделия Délifrance, който се фокусира върху пазара на хляб в Обединеното кралство посочва, че до 2026 г. той ще нарасне с 15 на сто, достигайки 9 млрд. паунда. Но докато налице е огромна възможност за растеж, търговците и производителите трябва да наблюдават отблизо тенденциите, ако...
Прочети ощеПриложение
Продуктова кошница Шоколадови продукти и барчета запазва изключително високи нива на обща пенетрация. Любителите на продуктите в тази кошница са цели 97% от домакинствата в страната. Въпреки високата пенетрация и растящите средни цени, категорията забавя своя ръст през 2024 година. Нито една от под-категориите в кошницата не успява да привлече купувачи сп...
Прочети ощеНа Фокус
Категорията „Масло“ отбелязва ръст от 1,7% в стойност и 12% в обем за МАТ период юли’24-август’23 vs юли’23-август’22 година, показват данните на „NIQ България“. Обемът в продажбите се генерира от най-големия сегмент в категорията - опаковката от 250 грама, който държи близо 84% от продажбите в обем. По този показател разфасовката генерира ръст ...
Прочети ощеBeauty Care
Размерът на глобалния пазар на продукти за женска хигиена беше оценен на 41,29 млрд. щ. д. през 2023 година и се очаква да нарасне от 43,25 млрд. щ.д. през 2024 г. до 73,07 млрд. щ.д. до 2032 г., регистрирайки средногодишен темп на ръст от 7,78% през прогнозния период. Азиатско-тихоокеанският регион е най-голям в тази категория. Днес технологични...
Прочети ощеЗащо да се абонирам
Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.
Защо да се абонирам