- КОФАС: След победата на Ердоган в Турция икономическите...
- Кипър обмисля намаляване на ДДС за храни и стоки от пър...
- Metro разгръща нова франчайз мрежа от магазини в Сърбия
- Земетресенията в Турция и Сирия повишават риска от инфл...
- КОФАС: Очакваме бавно икономическо възстановяване, но и...
- Aldi Süd става първият дискаунтър с доставки по домове...
- Продуктите на растителна основа се „борят за растеж“ п...
- Lidl тества гъвкав модел на работа на пълен работен ден...
- Aldi се присъедини към коалиция за борба с пластмасата
- Sainsbury‘s отваря своя най-енергийно ефективен суперма...
PROGRESSIVE DIGITAL
PHARMA DIGITAL
Интервю на месеца
Радослав Иванов е търговски директор на Vapepro. Работи за бранда от неговото създаване и е водеща причина за лансирането му на пазара, както и за цялостното развитие на марката. Вейпингът е една от новите и най-бързо развиващи се в световен мащаб индустрии за по-безопасни никотинови алтернативи. Ще ни разкажете ли малко повече за тази категория проду...
Прочети ощеНа Фокус
42% от потребителите купуват безалкохолни газирани напитки един път седмично, 28% предпочитат негазираните напитки и 43% пазаруват вода в този времеви диапазон. Това показва количествено проучване, осъществено от Arbitrage Research през февруари 2023 година с 713 потребители на възраст 18-64 години, градско население, чрез метод на събиране на данните онл...
Прочети ощеКроасани и кексчета
Кроасан или кексче – два изкушаващи сетивата продукта, които всеки един от нас е опитвал в ежедневието, когато е искал да се възнагради или просто да засити глада си. Как се развива пазарът на тези два сегмента, попитахме производители и дистрибутори. Кроасанът е може би най-известният продукт в дивизията печива Мирослав Парушев, Саранда Дистибюш...
Прочети ощеПриложение
6,6% купуват кренвирши няколко пъти седмично показват резултатите от количествено онлайн проучване, реализирано от агенция BluePo!nt в периода януари – февруари 2023 година. Изследване е с обем на извадката n=500 ефективни контакта, обхват - градско население, потребители на възраст 18-65 години. Данните от проучването са представени на Category...
Прочети ощеPROGRESSIVE +
Пазарът тепърва се развива и ще продължи да расте LIDL България Наблюдава ли се по-голям интерес към различните протеинови храни и напитки през последните години? Да, определено интересът към протеиновите продукти расте постоянно. Пример е скира, който Lidl пръв предложи на българския пазар още в края на 2017 г. Това беше първият ни прод...
Прочети ощеBeauty Care
Нарастващата осведоменост сред потребителите по отношение на менструалната хигиена, нарастващият брой работещи жени и повишаващите се нива на доходи са някои от основните фактори, стимулиращи растежа на продуктите за женска хигиена, като тампони, дамски превръзки и менструални чаши, в световен мащаб, сочат данни на Mordor Intelligence. Размерът н...
Прочети ощеЗащо да се абонирам
Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.
Защо да се абонирам