PROGRESSIVE DIGITAL

Брой 182, година 2024
 
Дигитален брой 182, май 2024
Прегледай
 

Progressive Pharma

PHARMA DIGITAL

Брой 13, година 2024
 
Дигиталин брой 13, март-април 2024
Прегледай
 
 

Интервю на месеца

 

Блиц интервюта. Локалните ритейлъри заемат значителна част от дела на търговията с бързооборотни стоки, като не само допринасят за развитието на бранша, но и уверено се конкурират с представителите на международните търговци, присъстващи на българския пазар. С част от тях, които са и Финалисти в PROGRESSIVE AWARDS, категория „Най-добър локален ритейлър“, ...

Прочети още

PRO ID

 

Размерът на глобалния пазар на кроасани беше оценен на 2167.64 млрд. щ.д. през 2021 г. Според проучване на Business Research Insights* се очаква пазарът да достигне 3408.97 млрд. щ.д. до 2027 година, регистрирайки средно годишен темп на ръст от 4,2% през прогнозния период. Развитието на пазара се дължи на връщането на търсенето на кроасани на нивата, реги...

Прочети още

Потребител

 

Един или няколко пъти месечно консумира паста най-голям дял от българските домакинства (47%). Това показват резултатите от проучване на JTN проведено през месец май миналата година. Един път седмично паста продукти се похапват от 23 на сто от потребителите, а 5% твърдят, че не консумират паста изобщо.   Сами или в компания Най-често ...

Прочети още

На Фокус

 

  Категорията „Безалкохолни напитки“ остава на нивата от 2022 година по отношение за закупените обеми, докато в стойност расте с 7% през 2023 година, показват данните на  Потребителски панел ГфК* за период FY 2023 г. и FY 2022 г. Категория „Безалкохолни напитки“ реализира със 7% повече стойност през 2023 г. спрямо 2022 г. от покупки на д...

Прочети още

Други

 

Ако Carrefour, Lidl, Ahold Delhaize, Tesco, тайландската CP All и гиганта за хранителни услуги Sodexo заменят 50% от използваните месни протеини с растителни, това ще намали емисиите на парникови газове с 31,6 млн. тона годишно, посочва проучване, направено по поръчка на екологичната група Madre Brava. Анализът е проведен от агенцията за проучвания Profun...

Прочети още

Блиц интервю за развитието на категория КОЛБАСИ

 

Блиц интервю за развитие на категория КОЛБАСИ Как се развива пазарът на категорията „Колбаси“ във вашите търговски обекти? Колбасите са важна част от трапезата на българските потребители. След промените през 90-те години производството у нас процъфтява – откриват се десетки фабрики, цехове и заводи с модерно оборудване, които започват да произвежд...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега