PROGRESSIVE DIGITAL

Брой 174, година 2023
 
Дигитален брой 174, септември 2023
Прегледай
 

Progressive Pharma

PHARMA DIGITAL

Брой 12, година 2023
 
Дигитален брой 12, юни-юли 2023
Прегледай
 
 

Интервю на месеца

 

Супермаркет от веригата ФАНТАСТИКО бе избран за един от най-добрите в Европа. Модерният обект на столичния бул. „Симеоновско шосе“ попадна в много прецизно подбрана селекция от търговски обекти, представени в доклада „Най-добрите в Европа“ на авторитетното списание European Supermarket Magazine. Докладът представя най-иновативните концепции за супермаркет...

Прочети още

Потребител

 

28% от участниците в проучване, осъществено от JTN*, които консумират хляб всеки ден, предпочитат бял хляб. 19% предпочитат пълнозърнест хляб, 16% хляб „Добруджа“, а 15% типов хляб.  21% заявяват, че не ядат хляб всеки ден, докато 3% изобщо не ядат хляб. „Консумацията на здравословни хлябове се запазва като трайна тенденция“ „Добруджанск...

Прочети още

Приложение

 

Плавно, но устойчиво нараства покупката и консумацията на шоколад, показва проучване на изследователска агенция Market Links, проведено в началото на годината чрез пряко – лично интервю в дома на респондентите и онлайн анкета.*   Пандемията е оказала засилващ ефект по отношение на покупката и консумацията на шоколад, а тенденцията е на н...

Прочети още

PRO ID

 

През последния МАТ период (август 2021 - юли 2022 vs август 2022 - юли 2023 година) общо категория „Кисели млека“ отбелязва спад в продажбите си в обем от 3,4%, а в стойност ръст от 21,5% според данните на „NielsenIQ България“. Категорията се състои от три основни сегмента – кисело мляко за пиене, овкусено и обикновено кисело мляко. Тя е водена от сег...

Прочети още

На Фокус

 

Размерът на световния пазар на масло е оценен на 35,61 милиарда щатски долара през 2020 г. Предвижда се той да нарасне до 49,07 милиарда щатски долара до 2028 г. при среден годишен темп на ръст (CAGR) от 4,11% през прогнозния период (2021-2028 г.). Глобалното въздействие на COVID-19 е безпрецедентно и зашеметяващо, като пазарът е свидетел на положите...

Прочети още

Тенденции

 

Поколение Z направи революция в потребителския пейзаж. Готова ли е вашата марка да отговори на техните променящи се очаквания? Тъй като най-новото поколение възрастни навлиза на пазара, за марките става все по-важно да разбират уникалните нужди и поведението на поколение Z. С отличителни перспективи, предпочитания и очаквания, в сравнение с предишните...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега