- Регламентират се изискванията към някои захари, предназ...
- Kaufland: Българинът предпочита родното вино
- Пазарът на алкохолни напитки в България достига почти 7...
- До 120% достига поскъпването на най-масовите стоки у на...
- Нов играч на пазара за търговия с бързооборотни стоки ...
PROGRESSIVE DIGITAL
PHARMA DIGITAL
Интервю на месеца
Интервю с Николай Колев, Изпълнителен директор на Нухелт АД и Управител на Фитспо ООД Г-н Колев как премина 2022 година за вас? 2022 година премина в предизвикателства за бизнеса, тя бе белязана от политическа нестабилност, последиците от COVID-19 и високите нива на инфлация. Всички тези фактори не само затрудниха веригите на доставки, но и...
Прочети ощеПрогнози на ритейлърите за 2023
Иван Чернев е председател на управителния съвет на „Кауфланд България“ от февруари 2018 година. Управлявал е различни отдели в структурата на Kaufland в Германия и други държави. В България идва от мениджърска позиция в Kaufland Словакия. Той е дипломиран икономист от Университета в Нидерайн, Германия. Как приключи 2022 година по отношение на финансов...
Прочети ощеВино
Предстои празникът на виното – един от най-традиционните родни продукти. В тази връзка попитахме представителите на най-големите търговски вериги у нас какви са техните наблюдения за развитието на пазара и потреблението му. Винената култура все повече се развива и това логично води до ръст в продажбите на вино Георги Върбанов, Сомелиер, Метро Бълг...
Прочети ощеДеликатесни сирена
Деликатесните сирена са интересна категория, която сякаш става все по-популярна на нашия пазар. Традиционните български мезета вече все по-често се допълват от бри, камембер, синьо сирене, моцарела, чедър и други. Как обаче се развива пазарът на деликатесни сирена през погледа на доставчиците? Ето какво ни споделиха те. Най-разпознаваеми и ...
Прочети ощеНа Фокус
Пазарът на кафе расте в стойност с 9,7% и регистрира спад в обем (килограми) от -2,4%, също така се наблюдава спад в продажбите на единични бройки с -10,6%. Това означава, че единичната бройка, която се купува е по-голяма в обем, т.е. търсят се големи опаковки. Това показва данните на NielsenIQ България за МАТ периода декември – ноември 2022 г. vs декемвр...
Прочети ощеПод лупа
Този анализ, базиран на данни от извадково проучване на NielsenIQ за измерване на търговията на дребно, разглежда продуктова категория „Кисело мляко“. Категория „Кисело мляко“ включва натурални кисели млека, овкусени кисели млека и кисели млека за пиене. Разглежданият пазар е Bulgaria Groceries, включващ всички организирани и неорганизирани хранителни...
Прочети ощеPRO ID
Категория Тоалетна хартия се купува от 78% от домакинствата и бележи постепенен спад от 5 процентни пункта, според данни на GfK България за периода от началото на 2022 г. до ноември същата година (YTD 2022). Растящата инфлация провокира промени в навиците на пазаруване на категорията. Наблюдава се увеличаващ се дял на домакинствата, които купува...
Прочети ощеЗащо да се абонирам
Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.
Защо да се абонирам