PROGRESSIVE DIGITAL

Брой 180, година 2024
 
Дигитален брой 180, март 2024
Прегледай
 

Progressive Pharma

PHARMA DIGITAL

Брой 13, година 2024
 
Дигиталин брой 13, март-април 2024
Прегледай
 
 

Потребителско проучване АЛКОХОЛ

 

Дали търсенето на допълнителна стойност от страна на потребителите е трайна тенденция на бързооборотния ни пазар – това се опитахме да проверим по време на 9-то издание на Category Retail Forum. Тази година то се проведе на 7 март в Хотел Експо София. Амбицията на списание PROGRESSIVE да събира на едно място водещите агенции за проучване на пазара и предс...

Прочети още

Репортаж

 

Потребителско проучване - Даньо Димитров, JTN ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Профил на анкетираните - жени и мъже на възраст 18-74 години, предимно градско население, активно участващи във вземането на решение за покупките в домакинството. Обхват: Национален, Количествено изследване. Размер на извадката: 600 интервюта. Набиране на данни: собствен респон...

Прочети още

Репортаж

 

Потребителско проучване - Юлиан Добрев, BluePo!nt & Паулина Минкова, Argent Media Agency ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Количествено онлайн изследване с обем на извадката n=500 ефективни контакта. Обхват - градско население, потребители на възраст 18-65 години. Обзор на рекламните активности в категорията на базата на данни от: телевизия – ГАРБ;...

Прочети още

Репортаж

 

Потребителско проучване - Галя Гогова, Market Links ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Количествено проучване. 100% онлайн интервю за самопопълване (CAWI) в панела на FEIA по метода на отзовалите се. ЦЕЛЕВА ГРУПА: Бременни жени в България на приложението FEIA бременност (дизайнът на проучването допуска и участието на бъдещи татковци, които също имат регистрация ...

Прочети още

Репортаж

 

Количествен анализ на промоционалните активности - Ния Дианова, Фокус марктфоршунг ПАСПОРТ НА ПРОУЧВАНЕТО: Брошури – принт / онлайн, Печатни реклами, Анализи, базирани на брой карета и GAV* и брой промоции    

Прочети още

Приложение

 

Тази година католическият Великден е доста по-рано от обикновено и подготовките за празника в много страни в Западна Европа текат с пълна сила. И макар не във всички страни традициите да са свързани с козунаци и боядисване на яйца, както е у нас, обединяващото е, че празничните трапези в повечето държави предполагат наличието на сходни хранителни продукти...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега