- Първата национална среща на независимите хранителни маг...
- 2,68 млрд. лв. е приносът на Лидл България към икономик...
- 19 наградени екипа в деветите награди на БАР: BAAwards’...
- Нов супермаркет „Фантастико“ в столичния квартал „Левск...
- 1 от 200 лимитирани бутилки от юбилейното издание TIME ...
- Първата национална среща на независимите хранителни маг...
- 2,68 млрд. лв. е приносът на Лидл България към икономик...
- 19 наградени екипа в деветите награди на БАР: BAAwards’...
- Нов супермаркет „Фантастико“ в столичния квартал „Левск...
- 1 от 200 лимитирани бутилки от юбилейното издание TIME ...
- КОФАС ЦИЕ ТОП 500: Броят на най-големите български комп...
- Най-важните тенденции в социалните мрежи за Централна и...
- По-чести и удължени закъснения на фона на засилите се п...
- Пивоварният бранш в ЕС създава милиони работни места и ...
- Натрупващо се напрежение показва проучването на Кофас з...
PROGRESSIVE DIGITAL
PHARMA DIGITAL
Коледа
С наближаващите коледни празници PROGRESSIVE по традиция проследява продажбите на категории, които са специфични за сезона. Това, разбира се, са храни, които се слагат на празничната маса – риба, месо, колбаси, но и напитки – както високоалкохолни, така и нискоалкохолни. Тази година със съдействието на ЮГов Си Пи България (YouGov)* ще разгледаме как...
Прочети ощеНа Фокус
Продуктовата група „Вафли“ забавя своето развитие през периода МАТ Септември 2024 г. спрямо ръста, които категорията регистрира през 2023 годена, показват данните на ЮГов Си Пи България (YouGov)*. Ръстът на средните цени, който подкрепя развитието на категорията, се забавя до 6% увеличение през 2024 г. Купувачите продължават да се увеличават, но кате...
Прочети ощеPRO ID
През последния МАТ период (октомври 2022 - септември 2023 vs октомври 2023- септември 2024 година) общо категория „Сирене“ отбелязва спад в продажбите си в обем от -3,1%, а в стойност спад от -3,2% според данните на „NIQ България“. С най-голяма важност за категорията са продуктите с продуктова база „краве мляко“, заемащи над 89,9% от общите про...
Прочети ощеАнализ
За втора поредна година Offerista Group, съвместно с изследователска агенция Bluepoint, проведе национално проучване за потребителски нагласи към печатните и дигиталните брошури. Подобно на миналогодишното проучване и тази година бяха анкетирани 800 души от градове с различна големина. Използван е хибриден модел за изследване (онлайн анкети и Face-to-face...
Прочети ощеПотребител
Размерът на световния пазар на замразени храни е оценен на 297,47 млрд. щ. д. през 2023 г. и се предвижда да нарасне от 310,77 млрд. щ. д. през 2024 г. до 441,11 млрд. щ. д. до 2032 г., регистрирайки средно годишен темп на ръст от около 4,80% през прогнозния период. Европа доминира на пазара на замразени храни с пазарен дял от 39,23% през 2023 г. Оча...
Прочети ощеЗащо да се абонирам
Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.
Защо да се абонирам