- Lidl влиза с първия си магазин в Северна Македония
- КОФАС: След победата на Ердоган в Турция икономическите...
- Кипър обмисля намаляване на ДДС за храни и стоки от пър...
- Metro разгръща нова франчайз мрежа от магазини в Сърбия
- Земетресенията в Турция и Сирия повишават риска от инфл...
- Повече от две трети в Европа редовно купуват хранителни...
- Carrefour придобива 47 магазина SuperCor в Испания
- Франция и Германия искат да забранят т.нар. “shrinkfla...
- Amazon прави технологията за безкасово плащане по-евтин...
- КОФАС: Развитите икономики са основен двигател на отриц...
PROGRESSIVE DIGITAL
PHARMA DIGITAL
Интервю на месеца
Супермаркет от веригата ФАНТАСТИКО бе избран за един от най-добрите в Европа. Модерният обект на столичния бул. „Симеоновско шосе“ попадна в много прецизно подбрана селекция от търговски обекти, представени в доклада „Най-добрите в Европа“ на авторитетното списание European Supermarket Magazine. Докладът представя най-иновативните концепции за супермаркет...
Прочети ощеПотребител
28% от участниците в проучване, осъществено от JTN*, които консумират хляб всеки ден, предпочитат бял хляб. 19% предпочитат пълнозърнест хляб, 16% хляб „Добруджа“, а 15% типов хляб. 21% заявяват, че не ядат хляб всеки ден, докато 3% изобщо не ядат хляб. „Консумацията на здравословни хлябове се запазва като трайна тенденция“ „Добруджанск...
Прочети ощеПриложение
Плавно, но устойчиво нараства покупката и консумацията на шоколад, показва проучване на изследователска агенция Market Links, проведено в началото на годината чрез пряко – лично интервю в дома на респондентите и онлайн анкета.* Пандемията е оказала засилващ ефект по отношение на покупката и консумацията на шоколад, а тенденцията е на н...
Прочети ощеPRO ID
През последния МАТ период (август 2021 - юли 2022 vs август 2022 - юли 2023 година) общо категория „Кисели млека“ отбелязва спад в продажбите си в обем от 3,4%, а в стойност ръст от 21,5% според данните на „NielsenIQ България“. Категорията се състои от три основни сегмента – кисело мляко за пиене, овкусено и обикновено кисело мляко. Тя е водена от сег...
Прочети ощеНа Фокус
Размерът на световния пазар на масло е оценен на 35,61 милиарда щатски долара през 2020 г. Предвижда се той да нарасне до 49,07 милиарда щатски долара до 2028 г. при среден годишен темп на ръст (CAGR) от 4,11% през прогнозния период (2021-2028 г.). Глобалното въздействие на COVID-19 е безпрецедентно и зашеметяващо, като пазарът е свидетел на положите...
Прочети ощеТенденции
Поколение Z направи революция в потребителския пейзаж. Готова ли е вашата марка да отговори на техните променящи се очаквания? Тъй като най-новото поколение възрастни навлиза на пазара, за марките става все по-важно да разбират уникалните нужди и поведението на поколение Z. С отличителни перспективи, предпочитания и очаквания, в сравнение с предишните...
Прочети ощеЗащо да се абонирам
Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.
Защо да се абонирам