- СПБ: Бизнесът е готов да поеме водеща роля в изграждане...
- Balkan eCommerce Summit 2026 свързва бизнеса от цяла Из...
- BILLA откри първия си магазин в Горна Оряховица
- „България между ръст и риск“ – конференцията на Coface ...
- Retail Insights 2025: Персонализацията - двигател на ри...
PROGRESSIVE DIGITAL
PHARMA DIGITAL
Потребител
Българските домакинства намаляват закупените количества хляб и брашно и са похарчили по-малко средства за двете категории спрямо година по-рано. Основна причина за спада в закупените количества е, че домакинствата купуват по-рядко двете категории. Докато хлябът отчита ръст в средната цена на килограм, брашното поевтинява. През 2024 г. повече домакинства к...
Прочети ощеPRO ID
29% заявяват, че купуват сурово-сушени колбаси два-три пъти месечно, показва проучване на Talk Online Panel, осъществено през месец февруари 2025 година. 21% заявяват, че купуват такива колбаси веднъж месечно, 20% веднъж седмично, а 8% се оказва, че са най-големите почитатели на тези продукти, заявявайки, че ги купуват няколко пъти седмично. При трайн...
Прочети ощеПотребител
Глобалният пазар на подправки и продукти за овкусяване се развива основно благодарение на промените в храненето, ръста в консумацията на бързи за приготвяне или готови храни и по-големия акцент върху усилването на вкусовите качества на ястията. Пазарът остава устойчив въпреки редицата глобални кризи, тъй като овкусяването и подправянето на храната са ...
Прочети ощеНа Фокус
Категорията препарати за съдове и съдомиялни е с най-голяма пенетрация в Сърбия и Хърватия, като през първото полугодие на 2024 г. тя достига съответно 78,1% и 78,5 на сто. От четири наблюдавани от YouGov пазара – България, Хърватия, Румъния и Сърбия, най-ниска е пенетрацията на категорията у нас. През първото полугодие на 2024 г. на нашия пазар категория...
Прочети ощеТенденции
Абонаментните бизнес модели преживяват значителен ръст в индустрията за пакетирани потребителски стоки (Consumer Packaged Goods), движени от търсенето на удобство, персонализация и стойност. Появата на абонаментните кутии променя потребителските навици и създава нов начин, чрез който марките да спечелят лоялността на своите клиенти. Това, което няко...
Прочети ощеЗащо да се абонирам
Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.
Защо да се абонирам

































































