- Talk Online Panel, част от международната верига Tito &...
- Мinimart – ,,Сърцето на квартала“ тупти вече на 100 лок...
- Kantar отчете ръст на продажбите на храни в Ирландия за...
- Biedronka разкрива местоположенията на първите си пет м...
- Aldi може да измести Asda и да стане трета по големина ...
- ГудМилс България инвестира половин милион лева за изгра...
- Износът на български компании с Lidl нараства с 11,6% п...
- Проект на София Мел получи 3 номинации в престижния кон...
- Park Lane Developments и Mitiska REIM създават съвместн...
- Kaufland постави станция за рециклиране и в столичния к...
- Biedronka разкрива местоположенията на първите си пет м...
- Нова платформа на GfK за анализ на купувачите SimIT Web
- Кофас: Икономическото възстановяване в Германия предсто...
- Икономическата политика на Турция е насочена към стабил...
- Lidl App доминира в Европа показва PromotionCompass 202...
- Kantar отчете ръст на продажбите на храни в Ирландия за...
- Aldi може да измести Asda и да стане трета по големина ...
- Нестле Групата отчита органичен ръст от 2,1% за първото...
- Rewe откри най-големият автономен супермаркет в Европа
- Инфлацията в търговията на дребно в Обединеното кралств...
PROGRESSIVE DIGITAL
PHARMA DIGITAL
На Фокус
Размерът на глобалния пазар на безглутенови продукти се оценява на 6,45 млрд. щ.д. през 2022 г. и се очаква да расте със среден годишен темп от 9,8% от 2023 г. до 2030 г. Нарастващото разпространение на целиакията и други заболявания, породено от воденето на нездравословен начин на живот, ще стимулира търсенето на такива продукти. Превенцията на сърде...
Прочети ощеАнализи
Експертни екипи на Българската стопанска камара осъществиха анализи (одити) на възрастовото многообразие на работната сила в пет икономически сектора – консервна промишленост, дървообработваща и мебелна промишленост, металургия, производство на пиво, търговията с петролни продукти. Анализите са осъществени в рамките на проект „Заедно за устойчива заетост“...
Прочети ощеBeauty Care
Най-голям ръст през изминалата година се наблюдава при пастите за зъби и водите за уста - над 30%. Това бяха част от изнесените данни за категорията Устна хигиена от “дм България” по време на Category Retail Forum, който се проведе през март 2024 г. Най-голям дял във веригата дрогерии заема сегментът на пастите за зъби, следван от ръчните четки за зъби, е...
Прочети ощеПлодови млека и десерти
Пазарът на млечни десерти е бързо развиващ се сегмент в широкообхватната млечна индустрия. Млечните десерти включват широка гама от подсладени продукти, приготвени от прясно или кисело мляко, сметана, масло. Те се предлагат в различни разновидности като десерти на основата на кисело мляко, пудинги, кремове и други. Те са популярни сред потребителите от ра...
Прочети ощеBeauty Care
Световният пазар на пасти за зъби е достигал 18,7 млрд. долара през 2023 г. и се предвижда да нарасне от 19,37 млрд. долара през 2024 г. до 29,06 млрд. долара до 2032 г., постигайки средногодишен темп на ръст от 5,2 на сто, посочва анализ на Fortune Business Insights. Азиатско-тихоокеанският регион доминира на пазара с пазарен дял от 36,52% през 2023 г. ...
Прочети ощеЗащо да се абонирам
Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.
Защо да се абонирам