PROGRESSIVE DIGITAL

Брой 170, година 2023
 
Дигитален брой 170, май 2023
Прегледай
 

Progressive Pharma

PHARMA DIGITAL

Брой 11, година 2023
 
Дигиталин брой 11, април-май 2023
Прегледай
 
 

Интервю на месеца

 

Радослав Иванов е търговски директор на Vapepro. Работи за бранда от неговото създаване и е водеща причина за лансирането му на пазара, както и за цялостното развитие на марката. Вейпингът е една от новите и най-бързо развиващи се в световен мащаб индустрии за по-безопасни никотинови алтернативи. Ще ни разкажете ли малко повече за тази категория проду...

Прочети още

На Фокус

 

42% от потребителите купуват безалкохолни газирани напитки един път седмично, 28% предпочитат негазираните напитки и 43% пазаруват вода в този времеви диапазон. Това показва количествено проучване, осъществено от Arbitrage Research през февруари 2023 година с 713 потребители на възраст 18-64 години, градско население, чрез метод на събиране на данните онл...

Прочети още

Кроасани и кексчета

 

Кроасан или кексче – два изкушаващи сетивата продукта, които всеки един от нас е опитвал в ежедневието, когато е искал да се възнагради или просто да засити глада си. Как се развива пазарът на тези два сегмента, попитахме производители и дистрибутори. Кроасанът е може би най-известният продукт в дивизията печива Мирослав Парушев, Саранда Дистибюш...

Прочети още

Приложение

 

6,6% купуват кренвирши няколко пъти седмично показват резултатите от количествено онлайн проучване, реализирано от агенция BluePo!nt  в периода януари – февруари 2023 година. Изследване е с обем на извадката n=500 ефективни контакта, обхват - градско население, потребители на възраст 18-65 години. Данните от проучването са представени на Category...

Прочети още

PROGRESSIVE +

 

Пазарът тепърва се развива и ще продължи да расте LIDL България  Наблюдава ли се по-голям интерес към различните протеинови храни и напитки през последните години? Да, определено интересът към протеиновите продукти расте постоянно. Пример е скира, който Lidl пръв предложи на българския пазар още в края на 2017 г. Това беше първият ни прод...

Прочети още

Beauty Care

 

Нарастващата осведоменост сред потребителите по отношение на менструалната хигиена, нарастващият брой работещи жени и повишаващите се нива на доходи са някои от основните фактори, стимулиращи растежа на продуктите за женска хигиена, като тампони, дамски превръзки и менструални чаши, в световен мащаб, сочат данни на Mordor Intelligence. Размерът н...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега