- Lidl влиза с първия си магазин в Северна Македония
- КОФАС: След победата на Ердоган в Турция икономическите...
- Кипър обмисля намаляване на ДДС за храни и стоки от пър...
- Metro разгръща нова франчайз мрежа от магазини в Сърбия
- Земетресенията в Турция и Сирия повишават риска от инфл...
- Според проучване, повече от 60% от бизнесите са на път ...
- Онлайн търговията е големият победител на френския паза...
- Monoprix на Casino ще отвори първия си белгийски мага...
- 81% от потребителите ще променят навиците си при онлайн...
- Кофас: Безпрецедентните атаки срещу Израел предизвикват...
PROGRESSIVE DIGITAL
PHARMA DIGITAL
Интервю на месеца
Цветан Нейчев има двадесет годишен опит в търговията с бързооборотни стоки, като участва в реализирането на множество международни и локални проекти, свързани с ритейла. В момента е Главен оперативен директор на веригата удобни хранителни магазини Minimart. Първият им търговки обект бе открит през месец март тази година. Г-н Нейчев,...
Прочети ощеНа Фокус
Категорията „Сладки изделия“ отбелязва 11,5% ръст в стойност, провокиран най-вече от ръст в цените и в по-малка степен от по-чести покупки. Това компенсира намаляването в количествата закупени продукти от домакинствата на единично пазаруване. Най-висок ръст спрямо предходния период се наблюдава при вафлите +13.1%. Това показват данните...
Прочети ощеPRO ID
Сирене През последния МАТ период (октомври 2021 - септември 2022 vs октомври 2022 - септември 2023 година) общо категория „Сирене“ отбелязва спад в продажбите си в обем от 7,1%, а в стойност ръст от 16,8% според данните на „NIQ България“. С най-голяма важност за категорията са продуктите с продуктова база „краве мляко“, заемащи над 88% от ...
Прочети ощеПриложение
Въпреки инфлацията, която притесни милиарди хора по света, потребителите няма да се откажат от празничното пазаруване тази година. Това показва проучване, проведено от Offerista Group и Shopfully в България, Унгария, Румъния, Германия, Австрия, Италия, Франция, Испания през ноември 2023 г. Резултатите показват, че близо 70% от всички анкетирани са заявили...
Прочети ощеPRO Brand Test
Ако декември трябва да бъде оприличен на салата, то почти сигурно това би било Снежанката. Кулинарният триумф на държавно обединение „Балкантурист“ се превръща не просто в традиционна за българската кухня салата. Снежанката заема централно място на трапезата, особено когато наближат поредицата зимни поводи за събиране около масата – Коледа, именни дни, Но...
Прочети ощеBaby Care
Комбинацията няколко зърна с плодове е най-предпочитана от потребителите Леда Борисова, Бранд мениджър „Амперел“ Как се развиват категориите бебешки храни в лицето на кашите и бисквитите през последната година – има ли ръст и ако да, то с колко процента? В описаните категории участваме в частта бебешки каши, като бих могла да споделя, какво се...
Прочети ощеЗащо да се абонирам
Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.
Защо да се абонирам