„Белла България” регистрира 50% ръст от експорт

Дата: 22.10.2012 Коментари: 0
Снимки (1)
„Белла България” регистрира 50% ръст от експорт

Тестени продукти по специална гръцка рецепта, създадени от технолозите на хранителния холдинг „Белла България”, ще бъдат представени за първи път на световно изложение SIAL 2012 (Париж, 21-25 октомври). Продуктите са най-новите в портфолиото на производителя за външните пазари и са разработени специално за пазара в южната ни съседка. „Експортният бизнес на „Белла България” е с по-висока норма на печалба, по-рентабилен е в сравнение с този на вътрешния пазар и затова компанията постоянно инвестира в разширяването му”, коментира Иван Бояджиев, мениджър „Експанзия” в холдинга. По думите му тези инвестиции са успешни, защото компанията предлага широка гама продукти с добро и постоянно качество на пазари с потребители, които разполагат с високи доходи.

„Белла България” е износител на хранителни продукти и за други пазари като Германия, Испания, Кипър, САЩ, Австралия, Англия, Ливан, Холандия, Турция. В тези страни компанията има постоянно присъствие през последните години и непрекъснато разширява портфолиото си от продукти. На чуждите пазари предлага тестени и месни продукти и е представител на производителя на млечни продукти мандра „Рилци” за целия свят.

За тази година ръстът на компанията от експорт е повече от 50%. „Белла България” присъства и на пазара на замразените закуски в Румъния, където има собствена търговска структура.