Близо 87% от потребителите се влияят от Великденските промоции

Дата: 21.03.2023 Коментари: 0
Снимки (1)
Близо 87% от потребителите се влияят от Великденските промоции
Offerista Group проведе онлайн анкета, за да разбере как ще пазаруват потребителите около предстоящите Великденски празници. Проучването се проведе през месец март 2023 г. и в него се включиха 1,065 от потребителите на популярната платформа Broshura.bg.
 
Най-голяма част от анкетираните (близо 87%) споделиха, че великденските оферти влияят на решението им за покупка и че се информират основно от онлайн източници за актуалните предложения и промоции на любимите си магазини.
 
Резултатите също сочат, че българите ще празнуват традиционно - 66% от участниците в проучването заявяват, че ще празнуват със семейството или с приятелите си у дома. Почти всички (близо 93%) ще поставят домашно приготвени ястия на великденската си трапеза, вместо да поръчат храна от ресторант (≈3%) или да разчитат на гозбите, приготвени от роднини и приятели (≈5%). 
 
64% от анкетираните възнамеряват да похарчат до 200 лв., което е приблизително същия бюджет, който са отделили за празника и миналата година, а близо 27% ще похарчат между 200 и 400 лв. 
 
И макар преобладаващата част от потребителите да планират да добавят в кошницата си само хранителни продукти (≈69%), домашният уют също е от значение – около 23% от запитаните планират да закупят и декорация и други продукти за дома. Има и интерес към продуктите за градината и терасата (≈14%), а част от потребителите планират и освежаване на пролетния си гардероб покрай Великден (≈12%).