Новини
51,85% от гласувалите в месечната анкета на PROGRESSIVE предпочитат паста продукти „Кръстев”. В запитването, което беше активно от 8 декември 2014 г. до 19 януари 2015 г., са участвали общо 324 души.
Следващият най-купуван бранд паста продукти са Barilla – за тях гласът си са дали 42 човека или 12,96 на сто от всички участвали. Третото място е заето от Stella с 9,26%. Спагетите и макаронени изделия на „Златна Добруджа” са получили 8,02 на сто от гласовете.
Следват „Дерони” (2,78%), Загария (1,85%) и Pasta Zara, La Grande Famiglia и Misko, всяка от които притежава по 1,54% от гласовете.
За да видите пълните резултати от анкетата, посетете секцията Exclusive Online в сайта. Всеки месец там ще намерите нова анкета, в която можете да гласувате. Резултатите се публикуват във всеки брой. Новата анкета е вече активна и иска да узнае коя марка кафе предпочитате и съответно купувате най-често.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай