Новини

Основните потребители на готови салати са жителите на градовете на възраст между 20 и 44 години. Това са работещи и активни хора, които потребяват тези продукти, защото са с по-голяма ангажираност и времето, което трябва да отделят, за да приготвят готова салата е много ограничено. Доходите им са около средните и те по-често са семейни. Тези специфики на родния консуматор на готови салати се обособиха в национално представително омнибусно проучване, направено от агенцията Маркет Линкс, което беше представено на кръгла маса на списание PROGRESSIVE.
Най-предпочитаните продукти са „Руска салата” и „Млечна салата” („Снежанка”). Българските потребители предпочитат салатите родно производство и трудно взимат решение да опитат готова салата, която е вносна. Те остават верни на традиционния вкус и по-голяма част от тях заявяват, че предпочитат да купуват познати продукти от тази категория, които им предлагат добро съотношение между цена, качество и разфасовка.
Кой от домакинството взима решение за покупка на продукт от тази категория и колко процента са редовните й потребители – четете в следващия брой на списание PROGRESSIVE.
Снимки от събитието може да видите в страницата ни във Facebook: https://www.facebook.com/ProgressiveBulgaria?ref=hl
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай