Новини

Този април Кока-Кола и Glovo обединяват сили, за да подкрепят децата, младежите и семействата, подпомагани от SOS Детски селища България. Инициативата е част от платформата за социално въздействие Glovo Access, която улеснява доставката на храна до различни неправителствени организации в страната.
Кампанията се провежда от 1 до 21 април. Потребителите могат да се включат, като добавят към поръчката си меню с продукт Coca-Cola, Fanta или Sprite, чрез приложението Glovo. За всяка такава поръчка Кока-Кола ще дарява сума на SOS Детски селища България - до достигане на максимална обща стойност от 58 700 лева. Средствата ще бъдат използвани за приготвянето и доставката на храна за нуждаещи се семейства.
SOS Детски селища България е първата гражданска правозащитна организация в страната, посветена на грижата за деца и младежи, лишени от родителска грижа или изложени на риск да я загубят. Сдружението осигурява необходимата подкрепа, взаимоотношения и среда, от които децата се нуждаят, за да развият своя потенциал и да водят пълноценен живот.
„Тази година SOS Детски селища България празнува своя 35 годишен юбилей. През тези десетилетия ние пораснахме и пренесохме грижата, превенцията и застъпничеството извън пределите на селищата. Благодарим за всеки жест, с който хората и компаниите допринасят за дългосрочната подкрепа на децата, младежите и семействата в нужда“ – сподели Валерия Георгиева, национален изпълнителен директор на SOS Детски селища България.
Чрез това сътрудничество Кока-Кола и Glovo си поставят за цел да осигурят хранителна подкрепа на 450 бенефициенти на SOS Детски селища България за период от 3 месеца.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай