Новини
МЕТРО България откри 50-я магазин от подновената през изминалата година франчайз програма „Моят магазин“. Новият обект се намира в град Сърница.
„Откриването на 50-я магазин от програмата „Моят магазин” е знак за нашата дългосрочна ангажираност към българския пазар. Уверени сме, че с този темп на развитие ще постигнем целта си – до края на 2025 г. да достигнем 200 обекта и да се утвърдим като най-голямата верига по брой магазини в България“, коментира управителят на МЕТРО Пловдив 2 Станислав Хворев.
Мехмед Талипов, собственик на магазина в град Сърница, управлява своя обект повече от 20 години, в тясно сътрудничество със своя брат. Той споделя, че МЕТРО България винаги е била неизменна част от неговото бизнес приключение. Талипов е участвал в първото издание на програмата „Моят магазин“ и с радост се включва в реновираното ѝ издание, което подчертава ангажимента на компанията към успеха на независимите търговци и тяхната роля в местната икономика.
Традиционната търговия, към която принадлежи и „Моят магазин“, запазва стабилни позиции на българския пазар и отбелязва растеж от 9% от началото на годината според Нилсън, което я прави по-бързорастяща спрямо модерната търговия, посочват от МЕТРО България.
„Моят магазин“ е платформа, насочена към търговците, която им предоставя възможност да запазят своята независимост, като същевременно се възползват от модерни търговски практики. Включването в програмата им осигурява финансова помощ за ребрандиране и реорганизация на магазините, достъп до качествени стоки на конкурентни цени, както и подкрепа за привличане на клиенти чрез национални рекламни кампании.
Програмата „Моят магазин“ бе стартирана през 2013 г. и оттогава непрекъснато се разширява, като днес е част от международна мрежа с над 7000 магазина в 9 държави. През изминалата година програмата беше обновена и разширена, като към днешна дата екипът на „Моят магазин“ се е утроил, за да отговори на нарастващото търсене и амбициите за бъдещето.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай