Новини

МЕТРО България откри първия си обновен франчайз обект в България под името „Моят магазин“. Програмата е един от основните проекти на компанията, включен в нейната стратегия – софт франчайз модел, който да обединява независими търговци под бранда ”Моят магазин“. Моделът е разработен във всеки един от аспектите му – клиентите ще открият обновена визия, подбран асортимент, ценови модел който позволява на партньорите да бъдат конкуренти, лоялна програма, наръчници за разпределение на търговската площ и атрактивни промоции. Това е устойчив b2b2c бизнес модел (бизнес към бизнес и бизнес към потребители), който ще позволява на търговците да предложат по-привлекателно клиентско изживяване и да бъдат по печеливши. МЕТРО България стъпва на работещи модели от други европейски пазари и адаптира концепцията към условията в България.
„С рестартирането на франчайз мрежата от търговци МЕТРО България цели да помогне на собствениците на малки и средни магазини да бъдат по-успешни в един от най-конкурентните сектори. Предоставяйки пакет от услуги и ценови условия в рамките на бранда „Моят магазин“, целим да помогнем за запазване дела на традиционна търговия в страната и развитието на местните общности,“ сподели Никола Готрон, главен изпълнителен директор на МЕТРО България.
Събитието бе уважено и от Община Своге, представлявана от г-жа Нина Копринджийска, заместник-кмет, която сподели, че е истинско удоволствие за гражданите на Своге да имат модерен магазин в центъра на града, в който могат да намерят всичко необходимо.
До есента МЕТРО ще отвори втори пилотен обект с марката „Моят магазин“, след което от октомври планира да даде началото на експанзия на франчайз мрежата от търговци с амбицията до 2026 г. тя да се превърне в най-голямата по рода си в страната.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай