Пивоварният сектор в страната е инвестирал 1,2 млн. лв в инициативи в полза на обществото

Дата: 21.11.2014 Коментари: 0
Снимки (1)
Пивоварният сектор в страната е инвестирал 1,2 млн. лв в инициативи в полза на обществото

За последните три години пивоварният сектор е инвестирал близо 1,2 млн. лв в кампании за социална отговорност. Това обяви съюзът на пивоварите в България (СПБ) на пресконференция, на която бяха отчетени и дейностите по програмата „Спортът е по-добрият начин децата да пораснат”. Инициативата е част от стратегията за социална отговорност на българските производители на бира и има за цел да насърчава масовия спорт като алтернатива на експериментирането с алкохол от лица под 18 години.

Производителите на бира обявиха, че реализират широк спектър от  инициативи в полза на обществото - от дългосрочни платформи за дарителство и подпомагане на местните общности до програми за отговорна консумация и  дейности, насочени към опазване на природата и околната среда. 

Съюзът на пивоварите постави силен акцент върху ролята на партньорите за успешното развитие на инициативата и подчерта приноса на подкрепящите кампанията държавни институции, общински структури, спортни и неправителствени организации. Основните инициативи по програмата "Спортът е по-добрият начин децата да пораснат" са насочени към реализиране на спортни и консултативни дейности, подобряване средата за спорт на общински обекти, разпространение на информационни и образователни материали с доказани добри възпитателни практики за деца и тийнейджъри.

През 2014 г. в организираните по кампанията "Спортът е по-добрият начин децата да пораснат" дейности са се включили повече от 2000 човека. Национално представително проучване на ИПСОС България показва, че 18% от пълнолетното население на страната е информирано за инициативата, което означава, че нейните основни послания се разпознават от 910 хил. пълнолетни българи.