„Пикадили” остана с 20 обекта в цялата страна

Дата: 25.09.2015 Коментари: 0
Снимки (1)
„Пикадили” остана с 20 обекта в цялата страна

Българската верига „Пикадили” обяви, че ще се фокусира върху големите търговски центрове и качественото обслужване. В съобщение до медиите компанията поясни, че започва преструктуриране, поставяйки акцент върху предлагането на стоки от висок клас, като по този начин цели да привлече по-платежоспособни клиенти.

„Пикадили” ще модернизира и обнови обектите си предимно в София и във Варна,  най-вече в големите търговски центрове. Компанията вече обяви колко и кои магазини ще затвори. В София закритите магазини ще са 16, във Варна – 3. Обекти ще бъдат затворени и във Велико Търново и Бургас. Така от 53 супермаркета, веригата остава с 20.

В съобщение на мениджмънта на „Пикадили” до неговите служители се казва, че причините за затварянето на търговските площи са слабите финансови резултати. Ръководството обосновава решението си като необходима стъпка към оздравяването на компанията. 

На служителите от закритите търговски обекти ще бъде предложена алтернативна работа в останалите магазини.

Междувременно източници на PROGRESSIVE коментираха, че част от затворените обекти „Пикадили” най-вероятно ще бъдат взети от BILLA. Преди дни австрийската верига обяви по случай 15-годишнината си, че планира експанзия и за целта търси усилено нови търговски площи. Вече стана ясно, че само 6 магазина от напускащата българския пазар Penny, ще преминат под марката BILLA.