Новини

С близо 160% са се увеличили продажбите на сайдер у нас през 2012 г. на годишна база, обявиха от „Карлсберг България”. Динамичният ръст през последните 2 години прави категорията най-бързо развиващата се на пазара на напитки у нас, посочи пивоварната компания.
Проучвания на „Карлсберг България” показват, че у нас сайдерът се затвърждава като унисекс питие, без категорично изразена сезонност при консумацията. В България сайдерът се купува основно в търговската мрежа, като съотношението на продажбите в магазини и заведения е около 70 към 30%.
“Постоянният ръст на продажбите от пускането на Somersby на пазара в началото на 2011 г., с което де факто се създаде категорията сайдер у нас, ни насърчиха и тази година да предложим нов вкус – Kъпина”, обясни Анастасия Янчева, Бранд мениджър на Somersby в „Карлсберг България”. Тя уточни, че очакванията на компанията са за продължаващ ръст на категорията и продажбите и през тази година.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай