Първата физическа аптека BENU отваря врати в нов магазин на Kaufland

Дата: 06.10.2023 Коментари: 0
Снимки (1)
 Първата физическа аптека BENU отваря врати в нов магазин на Kaufland
Kaufland България и Група ФЬОНИКС стартират стратегическо партньорство в името на своите потребители. Най-големият ритейлър в страната ще открие този октомври нов хипермаркет в жк. „Люлин“ 3, където ще отвори врати и първата аптека BENU на Група ФЬОНИКС. BENU e една от най-големите фармацевтични вериги в Европа, пазарен лидер в редица държави. В края на 2022г. BENU влезе и на българския пазар като онлайн аптека. 
 
„BENU идва в България с мисията да зададе европейско ниво в обслужването и грижата за здравето на българското население. Целта на BENU е да бъде винаги наблизо като доверен здравен експерт за цялото семейство, да даде професионална консултация и добър съвет“, подчерта Антон Марков,  ръководител Бизнес към Потребителите за BENU България. 
 
С откриването на първaта аптека BENU на територията на новия Kaufland в жк. „Люлин“ 3 клиентите на ритейлъра в столичния квартал ще получат достъп до максимално много услуги под един покрив. 
 
„В последните години огромна част от нашите усилия са насочени към развитие и модернизация на партньорската ни мрежа от наематели. Вярвам, че само по този начин можем да отговорим на нуждите и очакванията на общите ни клиенти. Ежедневно инвестираме време и усилия в развитието на нашата One Stop Shopping концепция и няма да спрем да се развиваме. До края на тази година планираме да разширим броя на наемателите в цялата страна“, подчерта
Петър Пекалиев, ръководител „Централно управление на недвижимостите" в Kaufland България.
 
Стратегическото партньорство между Kaufland и BENU България е стъпка от развитието на концепцията на ритейлъра за One Stop Shopping – пазаруване, при което клиентите могат да намерят всичко, което им е необходимо, на едно място. Близо 70 % от потребителите на най-големият ритейлър подчертават, че мотивацията им за избор на място за пазаруване се определя от възможността да се комбинира с допълнителни активности и услуги. Според анализи на Kaufland България върху потребителското поведение над 72 % от пазаруващите седмичен семеен пазар предпочитат да го съчетаят с посещението на други обекти като: аптека, разплащателни услуги, пекарни за ядки, топли точки и други.