Сокове Queen’s отбелязват своя 25-и рожден ден

Дата: 03.06.2021 Коментари: 0
Снимки (1)
Сокове Queen’s отбелязват своя 25-и рожден ден

Сокове Queen’s отбелязват своя 25-и рожден ден на българския пазар тази година. Te са част от семейството на Maspex Wadowice Group, една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа.

Като част от ежедневието на почти всяко семейство, и по повод рождения си ден, Queen’s повдигат завесата за нещата, които освежават живота на българина с национално представително проучване по темата, изготвено от агенция Алфа Рисърч. Социологическото проучване е проведено през април 2021 г., като обхваща 500 българи от цялата страна на възраст между 25 и 49 години. То цели да регистрира основните двигатели за формиране на свеж поглед към живота у хората и да хвърли светлина върху цялостната концепция за оптимизъм сред българите.

Анализът на данните показва, че щастието е личен и силно емоционален въпрос. То зависи от най-важните неща в живота – здравето и щастието на близките и любими хора се посочва като основен фактор от 8 от всеки 10 човека в проучването. За поддържането на свежо настроение близо 40% от българите посочват умението човек да се радва на малките неща. Прагматичните категории като материалната обезпеченост, работата и перспективата за бъдещето са важни по принцип, но като непосредствен източник на преживени щастливи моменти остават на втори план. И въпреки, че тези данни са общовалидни в национален мащаб, хората от София са фокусирани повече върху материалното (33.6 %) и много държат да упражняват контрол над живота си, за разлика от живеещите в областни градове и малки населени места (23%). Мъжете също имат по-голяма склонност да търсят повече сигурност за бъдещето, докато жените успяват повече да оценят малките неща в живота (42.9%, спрямо 33.5% при мъжете). И при двата пола обаче с напредването на възрастта споделените моменти стават по-важни в сравнение с материалната обезпеченост. Едновременно с това мъжете са по-големи оптимисти и по-често гледат от свежата страна на живота 43.4%, докато при нежния пол резултатите са доста по-ниски - 31.9%.   

Тъй като щастието на близките е от най-голямо значение, е налице разбирането, че всеки трябва да полага усилия за това. Почти половината анкетирани са на мнение, че най-важното усилие е да накарат любимите си хора да се чувстват значими. Затова не винаги са нужни големи жестове. 45% го постигат чрез споделяне на вкусна храна и напитка. За малко над 40% е нужно важните хора в живота просто да бъдат изслушани или насърчавани да погледнат от „свежата страна на нещата“. И тук отново се очертава малка разлика в мирогледа и навиците на столичани и хората, живеещи в областни градове и малки населени места. Хората от София са склонни по-малко да изслушват близките си (38%), за да освежат деня им, за разлика от хората от провинцията - 42%.

 Водещите три фактора, които могат да направят един обикновен момент по-свеж са слушането на любима песен (43.5%), игра с децата или домашния любимец (40.8%) и любима храна и свежа напитка (26%). Далеч по-надолу в класацията остават практикуването на спорт (17.8%) и спонтанен шопинг (11.4%).