Новини

Оборотът на веригата супермаркети Т-MARKET и Т-MАRKET Express за 2012г. се запазва на нивото от предходната година, съобщиха от кампанията. Приходите от продажби са на стойност 121.27 млн. лв. без ДДС. През миналата година T-MARKET разви и наложи обширен асортимент на стоки собствена марка на веригата, които започнаха да заемат все по-голям процент от предлаганите продукти в магазините. Откри цехове за производство на салати и кулинария, както и транжорна за пресни меса.
„Максима България” ЕООД, чиято собственост са Т-MARKET и Т-MАRKET Express, е част от литовската компания MAXIMA GRUPĖ UAB, която навлезе на българския пазар през 2005 г., откривайки първия магазин T-MARKET в София. До края 2012 г. бяха отворени 42 супермаркета от двата бранда в София, Пловдив, Асеновград, Костенец, Велико Търново, Враца, Лом, Монтана, Самоков, Перник, Разград, Плевен, Троян, Карлово и Габрово.
Консолидираният оборот на MAXIMA GRUPĖ за 2012 г. нарасна с 5,8%, в сравнение с предходната и е в размер на 2,38 млрд. евро без ДДС. Ръстът на оборота е обусловен от развитието на веригата в Естония и Латвия, а също така и поради придобиването на полската търговска верига ALDIK NOVA. Общият брой търговски обекти, притежавани от МAXIMA GRUPĖ в петте страни, в които оперира в момента е 500 - 226 в Литва, 141 в Латвия, 70 в Естония, 21 в Полша и 42 в България.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай