Новини
Трите най-предпочитани търговски вериги в страната към януари 2014 г. са „Кауфланд” (36,9%), „Билла” (23,7%)и Лидл (19,7%). Това показва ежемесечното изследване на потреблението на „Маркет Тест” - TGI Bulgaria (Target Group Index). За София водещите позиции са малко по-различни, като сред националните лидери попада и една българска верига. В столицата след „Кауфланд” (37,0%) и „Билла” (33,4%), на трето място се пазарува най-често във „Фантастико” (30,3%). Ключови фактори за жителите на столицата при избора им на магазин са локацията, цените и качеството на предлаганите продукти.
„Маркет Тест” разглежда четири български вериги и водещите фактори, които отвеждат софиянци в тях. „Фантастико” печели лоялни посетители изключително заради подходящо местоположение на магазините си (локацията), качеството на стоките, прясната храна (добре развита топла точка, студени витрини) и разнообразието на продуктите. Подобрение на цените във „Фантастико” би направило магазина още по-конкурентен в София. ProMarket е предпочитана верига от клиентите си основно заради добрата локация и цените на стоките. CBA е посещаван от лоялните си клиенти заради локация, цена и подходящото си работно време. А магазини 345 са притегателни с местоположение, разнообразие на продукти и наличието на прясна храна, готова за директна консумация. Качеството на продуктите и цените на 345 обаче може да бъдат подобрени, за да се засилят позициите на веригата в София.
Още за потребителското поведение при пазаруване на стоки от вериги магазини и хипермаркети в София и страната, четете тук.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай