Billa планира до 3 години да отвори 150-я си магазин у нас

Дата: 23.09.2015 Коментари: 0
Снимки (1)
Billa планира до 3 години да отвори 150-я си магазин у нас

В следващите 3 години Billa България планира да отвори 150-я си магазин. Тази заявка направи управителят на веригата Бойко Сачански по време на пресконференция във връзка с предстоящата 15-а годишнина от стъпването на компанията на българския пазар.  

Сачански припомни, че от 2000 г. досега Billa е инвестирала над 500 млн. лв. и ще вложи на местния пазар още 200 млн. лв. през следващите години. В близко бъдеще веригата ще пусне нови собствени марки, като засега разкри името на тази, която ще се появи най-скоро – Billa Premium. Занапред фокусът на австрийската компания ще бъде поставен върху експанзия и предлагане на все повече продукти с частните етикети на веригата. В момента делът на собствените марки (Billa и Clever) в общия оборот на магазините е над 10%.

Billa България посреща своята 15-годишнина с 92 магазина на територията на цялата страна, като 31 от тях са в София. В компанията работят около 4 хил. човека.

В следващите 3 седмици веригата стартира редица акции, с които да отбележи своята годишнина – всяка седмица по една категория продукти ще бъде намалена с 25%. Освен това във всеки магазин в страната ще бъдат теглени различни томболи, с които клиентите ще имат възможност да спечелят ваучери на стойност 15 лв. Последната седмица с отстъпка ще бъдат собствените марки на Billa, а стойността на ваучерите, раздавани с томболи ще достигне 800 лв. Условие за участие в тях е притежанието на карта за лоялни клиенти.