BILLA продължава партньорството с български производители

Дата: 20.03.2014 Коментари: 0
Снимки (1)
снимка: PROGRESSIVE

Супермаркетите BILLA разширяват асортимента на собствената си марка BILLA. Търговецът ще продължи да предлага типични за родния пазар продукти и вкусове. Голяма част от тях се произвеждат от български производители, а сред новите продукти, които ще се предлагат, са мед, сушеница, шунка, брашно.

Всеки един продукт от линията на собствената марка BILLA се уточнява след редица проучвания и тестове, съобщават от компанията. Първо се определят най-харесваните марки в съответните категории, след което клиентът сам посочва предпочитания от него продукт и качество. С тази марка се предлагат над 100 хранителни продукти, чиято цена е по-ниска с около 10-20%.

При представянето на новия бранд в края на миналата година Николай Петров, изпълнителен директор на „БИЛЛА България”, сподели, че очаква до средата на тази година марката да заеме 6-8% дял от оборота на ритейлъра.