Kaufland с нов търговски директор за България

Дата: 09.06.2021 Коментари: 0
Снимки (1)
Kaufland с нов търговски директор за България

Ялчин Джем е новият търговски директор на „Kaufland България” и член на Управителния съвет на компанията, считано от 1 юни 2021 година. Той ще отговаря за стратегическото управление и по-нататъшното развитие на търговската и маркетинговата дейност на Kaufland в България.

Ялчин Джем има над 20 години опит в сектора за модерна търговия, 10 от които е прекарал като част от международната структура на Kaufland. В България идва от позицията прокурист и ръководител на звено „Дрогерия“ в дирекция „Търговия“ в „Kaufland Германия”, като последователно е преминал през редица позиции и звена в същата дирекция.

Дирекция „Търговия“, която ще се управлява от Ялчин Джем, е една от основните структури в „Kaufland България”. Нейният екип от близо 150 души отговаря за формирането и развитието на продуктовия асортимент в хипермаркетите, за ценовата политика на търговската верига, както и за цялата й маркетингова дейност. Дирекцията обхваща отделите „Храни свеж асортимент“, „Храни сух асортимент“, „Собствени марки“, „Нехранителни стоки“, „Акционен мениджмънт“, „Маркетинг“, „Организация Търговия“ и „Системи за бизнес анализи“. 

Сред ключовите приоритети на Ялчин Джем са Kaufland да продължи да развива продуктовото си портфолио, като се фокусира върху иновации в продуктовия сегмент и увеличи асортимента с нови предложения, отговарящи на изискванията на българския потребител и удовлетворяващи неговите нужди. Под ръководството на Ялчин Джем Kaufland ще продължи своята бизнес политика, в която търговската верига се фокусира върху предлагането на разнообразен асортимент от средно 20 000 артикула за страната, качество и свежест на достъпни цени.