Lidl финансира с 25 хил. лв. пет доброволчески проекта на свои служители

Дата: 25.03.2024 Коментари: 0
Снимки (1)
Lidl финансира с 25 хил. лв. пет доброволчески проекта на свои служители
Служителите на Лидл България ще реализират проекти по важни за тях общественозначими каузи с финансиране от компанията в размер на 25 хил. лв. Инициативата се нарича „#teamlidl за нашето утре“. С нея ритейлърът продължава трансформацията на най-голямата си социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за нашето утре“, насочвайки я навътре – към своите служители. 
 
Вътрешнофирмената програма дава още една възможност на екипите в компанията да покажат своята съпричастност към ценностите на Lidl и да разработят свои проекти за подобряване на живота на местните общности. С инициативата компанията отбелязва и петото поредно отличие TOP Employer и  утвърждава ролята си на иноватор в приноса към обществото. 
 
Тематичните области на инициативата следват областите на подкрепа в „Ти и Lidl за нашето утре”: 
 
 #BeGreen – Опазване на околната среда;
 
 #BeLocal – Култура, изкуство и историческо наследство;
 
 #BeActive – Активен начин на живот и граждански активизъм;
 
 #BeFair – Социално равенство и приобщаване.
 
Подадените кандидатури в четирите области са разработени от 12 екипа от служители на Lidl.
 
Най-много от проектите – шест, са насочени към #BeActive, в #BeLocal има три проектни предложения, две от кандидатурите са в #BeFair, а една е в #BeGreen. Някои от идеите допринасят за решаването на проблеми в повече от една от тематичните сфери. 
 
Активността на служителите на Lidl ще допринесе за подобряването на средата или развитие на местните общности в най-разнообразни места в България – от Варна през Пловдив, Пазарджишко, Ихтиманската Средна гора, Равно поле и Панчарево до центъра на София и от Русе до Пещера. 
 
В подкрепа на деца са шест от проектите, а много от тях са фокусирани върху възстановяване или облагородяване на местности, туристически атракции или занемарени градски райони. 
 
“Вярваме, че нашите служители по места са не само добри професионалисти, но и граждани, активно ангажирани с каузите на местните общности. Ето защо насърчаваме културата на доброволчество и добротворчество в компанията, като предоставяме възможност да реализират своите идеи за по-добро утре. Когато заставаме до важните за тях каузи, заставаме още по-уверено до признанието топ работодател”, коментира Катерина Шопова – директор „Човешки ресурси“ в Лидл България.
 
До 27 март всички предадени проекти ще преминат през оценка за административно съответствие. Чрез вътрешно гласуване служители на компанията ще определят кои са най-добрите идеи. 
На 15 април ще станат ясни петте проекта, които ще получат финансиране и ще бъдат реализирани.