Новини
Papadopoulos отбеляза 20 години успешно присъствие на българския пазар, обяви в съобщение, разпространено до медиите хранителната компания. „Гордеем се с 20 годишното ни успешно присъствие на българския пазар и постиженията за това време. В партньорство с „Интерфудс България” продължаваме да изпълняваме целта си да създаваме свят на вкусове, удоволствие и в същото време да се грижим за полезното хранене на потребителите”, коментира главният изпълнителен директор на компанията Йоана Пападопулу.
Papadopoulos пуска на пазара и нова продуктова серия пълнозърнести бисквити. Те ще се предлагат в няколко различни варианта – класически, без захар, с 35% по-малко мазнини, с покритие от млечен шоколад и с покритие от тъмен шоколад.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай