Penny Italia придобива 16 магазина, увеличава присъствието си в Рим

Дата: 29.05.2023 Коментари: 0
Снимки (1)
Penny Italia придобива 16 магазина, увеличава присъствието си в Рим

Penny Italia приключи придобиването на 16 магазина от Gruppo Faranda и франчайз Gruppo Pam.

От тях 13 търговски обекта се намират в Рим, където Penny почти утрои присъствието си, докато останалите три се намират във Фрозиноне, Испра и Ричоне.

Всички тези магазини ще отворят отново под знамето на Penny Italia до 8 юни, в допълнение към два нови магазина на Penny в Рим (Via Gargano и Via L'Aquila).

Penny Italia приключи 2022 г. с оборот от близо 1,5 милиарда евро, което подчертава положителната тенденция на растеж на групата през последните три години.

Търговецът на дребно се насочва към откриването на близо 40 нови магазина тази годинаи придобивания, като оценява оборота за цялата година от 1,6 милиарда евро (+6%).

Що се отнася до инвестициите, Penny ще задели над 70 милиона евро през 2023 г., в съответствие с 2022 г., с 20 милиона евро само за развитие на органична мрежа, нетно от допълнителни операции по сливания и придобивания.

Близо 80 магазина ще бъдат модернизирани и към тях ще бъдат добавени обслужвани отдели.

Планира се разширяване във всички региони на Италия, с изключение на Сардиния и Вале д'Аоста, където търговецът на дребно не присъства.

„Между новите открития и операциите по сливания и придобивания, ние също така предвиждаме значително увеличение на нивата на заетост и подкрепа за италианското производство на храни и вино“, коментира Никола Пиердоменико, главен изпълнителен директор и президент на Penny Italia.

В национален мащаб Penny Italia присъства в 18 региона с повече от 430 магазина.

Компанията-майка REWE потвърди доверието си в италианското си подразделение, като поддържа тенденция за инвестиции от близо 130 милиона евро през следващите 24 месеца.

Източник:  European Supermarket Magazine