Новини
Миналата седмица в София се проведе шестото издание на Webit CEE Digital Summit за Централна и Източна Европа. Събитието събра над 50 лектори и над 1200 посетители с интереси в областта на дигиталния маркетинг и предприемачеството.
От тазгодишната конференция може да се направят няколко извода, а те са: все повече дами заемат топ постове в глобални дигитални компании; бъдещето на дигиталната реклама е Programmatic – програма изцяло базирана на данни. Все по-малко човешкият фактор и все повече алгоритми, и данни ще определят каква реклама ще виждаме онлайн. Потребителите са като аватари – носят смартфоните си и други технологии със себе си по всяко време, затова добавената реалност + мобилните технологии ще намерят много по-широко поле за действие и въздействие, и ще бъдат търговско приложими; успешните фирми са тези, които интегрират социалните медии, облачните технологии и „големите данни” в основата на IT инфраструктурата си; умните компании са тези, които се съсредоточават върху предлагането на отлични услуги и се обвързват дългосрочно с клиентите си, събират информация, анализират я и я използват в своя полза; стартиращите компании получават все по-големи възможности за развитие в Централна и Източна Европа – регионът търси своя дигитален шампион с успешен бизнес, оценен за над 1 милиард евро.
Следващите издания на Webit през 2014 г. влючват Webit dComm Summit за региона на Близкия Изток и Северна Африка, който ще се проведе на 30 април в Дубай и глобалното събитие за регионите на Европа, Близкия Изток и Азия, което ще се проведе в Истанбул на 1 и 2 октомври 2014 година.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай