Регион

Стефка Иванова поема категория „Шоколад“ на „Монделийз Интернешънъл“

Стефка Иванова поема категория „Шоколад“ на „Монделийз Интернешънъл“

Стефка Иванова поема категория „Шоколад“ на „Монделийз Интернешънъл“ с отговорности за пазарите в Румъния, България и Източна Адриатика. Преди това, като мениджър „Планиране и активиране на категориите“, Сте...

Прочети още
46% от хората не биха купили дъвки, ако търсеният от тях вид не е наличен

46% от хората не биха купили дъвки, ако търсеният от тях вид не е наличен

46% от хората не биха купили дъвки, ако тези, които търсят, не са налични, а 40% от продажбите зависят от разположението на тези продукти в обектите и дали те се виждат добре[1], сочи проучване на Kantar Wor...

Прочети още
Lenta купува магазините на Billa в Русия

Lenta купува магазините на Billa в Русия

Руската търговска верига Lenta обяви, че е подписала договор за придобиване на бизнеса на Billa Русия за 215 млн. евро. Сделката ще заздрави присъствието на търговеца в руската столица. Lenta ще интегрир...

Прочети още
Нова система за етикетиране помага на потребителите да правят по-здравословен избор

Нова система за етикетиране помага на потребителите да правят по-здравословен избор

Независимата система за етикетиране на продукти „Нутрискор” (Nutri-Score) може да помогне на потребителите да правят по-балансиран избор на хранителни продукти. Схемата, въведена в различни държави, бе сред ...

Прочети още
53% от младежите в ЕС се затруднява да изпълняват финансовите си задължения

53% от младежите в ЕС се затруднява да изпълняват финансовите си задължения

Европейската комисия посочва, че 53% от хората в ЕС между 25 и 39 години се затрудняват в изпълнението на задълженията си. Основните причини са сравнително ограничената финансова информираност, липса на умен...

Прочети още
ЕК с образователна кампания за отговорно потребление

ЕК с образователна кампания за отговорно потребление

В Световния ден на правата на потребителите (15.03.), Европейската комисия (ЕК) обяви началото на нова образователна кампания, насочена към хората в ЕС, Норвегия и Исландия. Програмата е под надслов „Твоето ...

Прочети още
Втора вълна на вируса ще засегне още по-мащабно бизнесите

Втора вълна на вируса ще засегне още по-мащабно бизнесите

Втора вълна на вируса ще засегне още по-мащабно бизнесите. Въпреки че мерките, предприети от правителствата в региона на ЦИЕ са по-леки, отколкото бяха през пролетта на 2020 г., се очаква икономиките да изпа...

Прочети още
38% ръст в продажбите на продуктите за мъже по време на пандемията

38% ръст в продажбите на продуктите за мъже по време на пандемията

Повишен интерес от страна на мъжете към продуктите за грижа за кожата по време на пандемията е регистриран от козметичен бранд FOREO. С 27% са се увеличили покупките, направени от представители на силния пол...

Прочети още
18 български компании в класацията Топ 500 ЦИЕ на "Кофас"

18 български компании в класацията Топ 500 ЦИЕ на "Кофас"

"Кофас" публикува дванадесетата  класация на най-големите 500 компании в Централна и Източна Европа – "Кофас ЦИЕ Топ 500". Тя показва, че бизнесът в региона поддържа сравнително устойчиво ниво на иконом...

Прочети още
Кофас: Страните от ЦИЕ стават по-привлекателни за преместване на производството

Кофас: Страните от ЦИЕ стават по-привлекателни за преместване на производството

Още данни в галерията със снимки. Пандемията от COVID-19 засегна множество компании в Китай, които временно преустановиха производството, а това от своя страна се отрази и върху доставките на стоки. В та...

Прочети още
Страница: 1 от 22
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...