Новини

След години на ръст на продажбите онлайн на домашни потреби и потребителска електроника, секторът за електронна търговия на полския пазар на хранителни стоки също преживява силен ръст, съобщи Allegro, водещата група за е-търговия в Полша.
Много от големите хранителни вериги в Полша въведоха онлайн продажби на продуктите си (Alma, Piotr i Pawel, Auchan и Tesco), докато други предвиждат да започнат е-продажби в близкото бъдеще.
Според Allegro, електронният деликатесен пазар представлява 0,1-0,2% от общите продажби на хранителни стоки в Полша, докато през следващите 5-6 години този дял се очаква да нарасне до 1,5% и стойност от 361,6 млн евро.
Сред е-магазините в полския пазар на хранителни стоки, най-големият на база регистрирани потребители е Alma24.pl, собственост на деликатесната верига Alma, според проучване на Megapanel, извършено през април 2012 г. Alma24.pl е също така 19-ият най-голям електронен магазин в Полша.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай