Новини

Продажбите на минерална вода в Унгария са се увеличили през 2012 г. с 1.3% в обем и 8 на сто в стойност на годишна база, показват резултатите от изследване на ГфК. По-голямото увеличение в стойност се дължи на инфлацията, на увеличаващият се дял на марковите и премиум продукти в категорията, както и на засилената пазарна позиция на малките търговски обекти, които поддържат високи цени.
Продажбите на ароматизирана минерална вода регистрира най-динамичния ръст през изминалата година – 20% в стойност, достигайки 10% дял в стойност от общите продажби на минерална вода. В обем увеличението на ароматните минерални води е 5 на сто. Дискаунтър веригите държат 36% от пазара в обем, следвани от хипер и супермаркетите съответно с дялове от 29 на сто и 16 на сто, показват данните на ГфК.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай