Новини
Повечето потребители в Чехия предпочитат да купуват храна от супермаркети, сочи ново проучване на Nielsen Admosphere.
Проучването също така показва, че 97% от респондентите посещават супермаркети, за да купуват хранителни продукти поне от време на време, а 64% пазаруват от малки магазинчета, 31% от фермерски базари, 26% от пазарни сергии, 21% от специализирани магазини за органични продукти и едва 17% онлайн.
Около 85% от респондентите са подчертали, че страната на производство е основен фактор за избора на продуктите за тях.
От проучването става ясно още, че 41% от респондентите имат интерес към произхода на всички продукти, които купуват, 44% се интерeсуват само за определени продукти, а 15% изобщо не се интересуват от това.
70% са готови да платят повече за продукт, ако той е от желаната от тях страна.
Чешките продукти са най-търсени сред чехите, след което са германските и словашките. Полските представляват най-малък интерес за чехите. Само 4% са заявили, че предпочитат полски продукти.
Източник: European Supermarket Magazine
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай