Новини
Carrefour въвежда своя бранд Supeco в Румъния, съобщава изданието Modern Bayer. На пазара в страната френският търговец на дребно вече оперира с няколко формата магазини - хипермаркети, супермаркети и удобни квартални магазини. Въпреки това, този ход бележи значителна промяна в стратегията му.
Официално брандът стартира в Испания в началото на 2013 г. Supeco е хибридна концепция, съчетаваща два основни търговски модела „Дискаунтър” и „Кеш енд кери”, т.е. изцяло фокусирана върху цената. Смята се, че са идеята е вдъхновена от бранда на Carrefour Atacadão, представен в Бразилия.
Supeco е разработен да обслужва както професионални потребители, така и членове на домакинства. С гъвкавия си подход, концепцията на търговските обекти е идеално пригодена да бъде агресивна в ценообразуването. Моника Колу, бивш ръководител на направление „Собствени марки” в Carrefour Румъния, поема ръководството на проекта за въвеждане на бранда Supeco на пазара в Румъния.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай