Новини
Десет години след като напусна Гърция, Carrefour прави опит да се завърне. Търговецът на храни сключи споразумение с местен франчайз партньор.
Carrefour започва партньорство с Retail & More, дъщерно дружество на технологичния дистрибутор TeleUnicom, за да поднови марката си в Гърция. Преди лятото трябва да отворят врати първите магазини на остров Крит. Партньорът по франчайзинг ще се фокусира върху супермаркети и магазини и не планира да отваря хипермаркети.
За операциите търговецът разчита на стар познат: Василис Стасинулиас, който беше топ мениджър на съвместното предприятие Carrefour-Marinopoulos между 2008 и 2011 г. Carrefour оперираше в Гърция преди, но реши да напусне страната през 2012 г. заради дълговата криза.
„Решихме да създадем ново бизнес звено за търговия на дребно с храни, защото имаше голямо търсене на Carrefour в Гърция“, обяснява Стасинулиас. „Марката и продуктите на Carrefour са добре познати на гръцките клиенти“, потвърждава Патрик Ласфарг, който отговаря за международните партньорства в Carrefour. „TeleUnicom ни предлага най-добрата платформа за бързо и ефективно навлизане на този пазар.“
Източник: RetailDetail
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай