Новини

Хърватската търговска верига Konzum планира да инвестира 3,27 млн. евро до края на годината, за да стартира онлайн услуги. Компанията има логистичен център с 5 хил. кв. метра площ, от който ще осигурява доставките.
Сред новостите, които Konzum планира да представи е възможността да се избират продукти чрез рецепти – с един клик върху рецепта за дадено ястие, потребителите ще включват в кошницата си всички хранителни продукти, които са необходими за неговото приготвяне.
Президентът на компанията Дарко Кнез посочи, че търговията на дребно все повече ще взима предвид предпочитанията на клиентите, използвайки анализите от данните, събрани чрез програмите за лоялност. Програмата Multiplus на Konzum има 1 млн. онлайн регистрирани потребители, а приблизително 400 хил. клиенти на веригата получават брошури с допълнителни предложения всяко тримесечие. Брошурите са съобразени с конкретните клиенти, тъй като се основават на анализа на тяхното потребление.
В допълнение Konzum планира да отвори първия си Premium супермаркет, който ще предлага вина, суши бар, по-добра селекция от готови храни, фармацевтични продукти, за които не се изисква рецепта.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай