Новини
В ерата на изкуствения интелект и глобалните мрежи посредством интернет, дигитализираните промоции и рекламни комуникационни канали стават все по-популярни.
В този контекст, FOCUS проведе над 11 000 представителни интервюта с реални потребители в цяла Европа, измервайки обхвата на дигиталните медии за промоции.
Бяха изследвани следните основни теми:
• Колко често потребителите посещават определени търговци на дребно?
• Колко точки за контакт имат потребителите с информация за промоции?
• Колко висок е обхватът на брошурата на търговец на дребно?
• Колко висок е онлайн обхватът на търговец на дребно?
Тъй като приложенията (app-овете) са олицетворение на методите за комуникация в дигиталната ера, беше обърнато специално внимание на техния обхват. Данните са повече от ясни: Lidl App доминира в Европа, като е най-използваното приложение за търговия на дребно в повечето европейски страни!
Повече информация: https://www.focusmr.com/bg-promotioncompass-2024-2/
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай