Новини

Словенският търговец Mercator, който сега оперира под шапката на хърватския конгломерат Agrokor, разкри резултатите си за първата половина на 2015 г. Компанията отчита спад от 1% на нетните приходи до 1,3 млрд. евро и малка нетна печалба от 15,3 млн. евро срещу загуба от 13,7 млн. евро за същия период от миналата година.
През първото полугодие Mercator даде приоритет на инвестициите в подновяване на магазините си, за което отдели два и половина пъти повече средства от същия период миналата година, като по-голямата част от инвестициите бяха отделени за словенските магазини. Това включваше дванайсет магазина в предградията, пет супермаркета, два хипермаркета и един квартален магазин. Тази инвестиция и фокусът върху оптимизацията на разходите има за цел да продължи и през втората половина на годината. Навсякъде другаде ритейлърът максимизира програмите си за лоялност „Пика” и обхвата на продуктите от собствените си марки.
„Mercator инвестира и в операциите си на едро, като завърши придобиването на търговеца на едро Era Good в края на март. Макар че търговецът се опитва да приоритизира бизнеса си на Балканите, той закри част от неключовите си операции там, включително в областта на печивата и кафето.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай