Новини
Metro Cash & Carry разгърна нова франчайз мрежа от магазини в Сърбия.
Първият аутлет Jutro отвори врати в Дивчибаре, ключова туристическа дестинация в Сърбия.
Стратегията на търговеца на едро е да подкрепи откриването на стотици магазини Jutro в Сърбия, като инвестира в подобряването на съществуващите малки до средни търговски обекти през следващите години.
Търговецът на едро ще предлага различни модели на финансова подкрепа, в зависимост от състоянието на предложените обекти и интереса на собствениците да извършват самостоятелно определени подобрения.
Metro каза, че ще сподели знанията и опита, които има в тази област по целия свят, с търговски франчайзи, работещи под различни имена в други страни, като Румъния, Чехия и Полша.
Metro също така ще се стреми да въведе нови цифрови решения в търговските обекти, като гарантира по-голяма ефективност в области като доставки и поръчки.
Андре Риненсланд, генерален мениджър на Metro Cash & Carry Сърбия, каза, че компанията вярва в необходимостта да подкрепя семейно управляваните независими търговци на дребно и е наясно с предизвикателствата, пред които са изправени.
На друго място Бранка Илич, собственик на първия магазин на Jutro, каза, че си сътрудничи с Metro от две десетилетия, но е избрала да се присъедини към новата програма за магазини, за да подобри пазаруването за нарастващия брой туристи в района.
Част от базирания в Германия търговец на едро на храни Metro Group, Metro Cash & Carry Serbia присъства в балканската страна от 2005 г., където е водещ търговец на едро на храни.
Източник: European Supermarket Magazine
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай