Испания: Рецесията донесе ръст на Dia

Дата: 21.09.2012 Коментари: 0
Снимки (1)
Снимка: diacorporate.com

Продължаващата нестабилност в Европа се оказа стабилна за притежаваната от  Carrefour верига Dia, което обяви силен растеж през първата половин година. Резултатите на третия по големина в света дискаунтър бяха подкрепени от засиленото пазаруване на потребителите в неговите магазини.

За шестте месеца до юни, нетната печалба е скочила с 18.5% до 61.7 млн. евро, печалбата преди лихви, данъци, обезценки и амортизации на активите е нараснала с 11.5 на сто до 260.6 млн. евро, а продажбите са се увеличили с 6.9% до 5.75 млрд. евро.

Веригата има 6923 магазина в 7 страни в края на първата половина на годината.

Източник: NamNews