Новини

Кои водещи международни вериги преосмислят стратегиите си в Азия, и откъде идва растежът в региона? Въпреки относително забавените темпове на развитие Изтокът тепърва има какво да предложи, като не бива да се пренебрегва присъствието на Китай – най-големия в света пазар на хранителни стоки. Международните вериги не могат да си позволят да пропуснат възможностите, които се предлагат, но увеличаващата се цена на труда, по-високите цени на горивата и засилената конкуренция от местни търговци надребно са някои от факторите, принуждаващи ги да преосмислят стратегиите си в Азия.
„Уолмарт”, „Карфур” и „Теско” правят преоценка на плановете си за развитие, особено в Китай. Повече можете да прочетете в рубриката Exclusive Online в статията на Вики Рей, ръководител „Проучване на пазарите в Азия”, изследователска агенция IGD.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай