Новини
Търговци от Франция, Германия, Италия, Испания, Португалия, Нидерландия, Ирландия, Белгия, Дания, Финландия, Швеция, Норвегия, Турция, Обединеното кралство и държавите от Централна и Източна Европа, бяха обявени като финалисти за наградите за европейски собствени марки (European Private Label Awards), които се организират от ESM: European Supermarket Magazine.
Общо 68 продуктови иновации в 17 категории са обявени за финалисти тази година. Кои са победителите ще бъде обявено през март месец.
От търговците, които са сред финалистите има играчи от европейския сектор с търговия с бързооборотни стоки като Aldi, Lidl, Conad, Marks&Spencer, REWE Group, Salling Group, SPAR, Pingo Doce, ICA, Colruyt, Dagrofa, Müller, Billa CEE и други.
„Тъй като потребителите почувстваха свиване на доходите през миналата година, търговците на дребно, които имат частни марки се активизираха, предлагайки продукти, които са наравно, а даже в някои случаи надминават брандираните продукти в съответните категории“, коментира редакторът в ESM: European Supermarket Magazine Стивън Уин-Джоунс. По думите му тази година групата от финалистите е една от най-силните до момента и отразява нивото на иновациите, които се случват в търговията с потребителски стоки в момента.
Европейските награди за собствени марки са създадени от ESM през 2017 г., за да отличат най-въздействащите и иновативни собствени марки, които се продават в супермаркетите в цяла Европа.
Оценяването на кандидатурите се проведе в Дъблин, Ирландия през ноември 2023 г. За целта специалисти в търговията на дребно и кулинарни експерти оценяваха всеки от продуктите по отношение на три ключови критерия – вкус, иновация и представяне. Към оценката имаха значение и други фактори като удостоверенията за устойчивост на всеки продукт.
Може да видите финалистите тук
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай