Новини

Онлайн търговията е големият победител на френския бързооборотен пазар през октомври, показват нови данни от Kantar, цитирани от esmmagazine. Агенцията посочва, че отчита ръст на онлайн пазаруването от 0,6 процентни пункта, с което то достига 10,3 на сто от пазара.
Според данните, които обхващат периода от 2 до 19 октомври, това е третото най-виско ниво, което каналът на електронната търговия достига на френския пазар, след 10,5% отчетени през септември тази година и 10,4 на сто, от април 2020 г. Една пета от френските домакинства или 5,7 млн. домакинства са насочили 47 на сто от техния месечен бюджет за покупката на храни и напитки към онлайн канала, казват от Kantar.
По отношение на най-добре представилите се търговци през периода, E.Leclerc е привлякъл 23,7% от похарчените средства на френските купувачи през октомври, отчитайки ръст от 1,8-процентни пункта. Търговецът е привлякъл допълнителни 596 хил. домакинства през октомври 2023 г.
Groupement U е привлякла 11,8% от похарчените средства, което е увеличение от 0,3-процентни пункта, като увеличението се вижда във всички канали на търговеца, включително хипермаркети, супермаркети, удобни магазини и онлайн магазин.
Le Groupement les Mousquetaires евижда увеличение от 0,3-процентни пункта и държи 17% пазарен дял, като и двата бранда под шапката й - Intermarché и Netto се представят силно през наблюдавания период.
Като цяло харченето на френските домакинства за бързооборотни стоки се е увеличило с 6,5 на сто през октомври. Ръстът се движи както от средствата, похарчени за единично пазаруване, така и от по-голямата честота на посещенията, посочват от агенцията.
Данните на Kantar идват от извадка от 20 хил. домакинства, участващи в панела Worldpanel на агенцията и измерват разходите направени в хипермаркети, супермаркети, дискаунтъри, удобни магазини и онлайн търговци.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай