Новини
Търговци от Германия, Италия, Франция, Испания, Дания, Финландия, Норвегия, Белгия, Нидерландия, Обединеното кралство и Централна и Източна Европа бяха обявени сред победителите по време на награждаването на най-добрите европейски собствени марки за 2024 г., организирано от ESM: European Supermarket Magazine.
От участвалите общо 68 продуктови иновации, победителите са само 21. Те са разпределени в 17 основни категории и 4 категории “Най-доброто от най-доброто”. Тази година победителите включват Aldi, Lidl, Billa CEE, Marks & Spencer, Colruyt, Coop Norge, Crai Secom, REMA 1000, Müller, Lekkerland, Kesko и Desarrollo de Marcas/Euromadi.
Италианският търговец Crai Secom е отнесъл най-много награди от всички - четири, в категориите сладкарски изделия, гарнитури, месо и морски изделия, както и отличие за “Превъзходен вкус” за маринованата си аншоа. Датската REMA 1000 и Aldi Nord Germany са прибрали по 2 награди.
Наградите за европейски собствени марки са създадени от ESM: European Supermarket Magazine през 2017 г. Тяхната цел е да отличат най-въздействащите и иновативни собствени марки, които се продават в супермаркетите в Европа. Наградите, в които могат да участват както търговски вериги, така и доставчици, са признание за най-добрите предложения от марките на веригите на общоевропейско ниво.
Процесът по оценяване на участниците се проведе в Дъблин, като в оценяващия екип са участвали представители от сферата на търговия на дребно, както и кулинарни експерти. Тяхна задача е била да оценят всеки от продуктите по отношение на три ключови критерия – вкус, иновация и презентация, но в оценката са се взимали предвид и други фактори като например за заявките за устойчивост на всеки един продукт.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай