Новини

Може да е страна, известна със своите кръчми, но продажбите на безалкохолна бира в Ирландия са се утроили между 2017 г. и 2021 г., от 1,79 милиона на 5,55 милиона литра, според нови данни от представителната за индустрията група Drinks Ireland.
Пазарният дял на безалкохолната бира скочи с 275% през този период, добави групата, въпреки че все още представлява само 1,4% от общия пазар на бира.
На други места продажбите на безалкохолен сайдер и слабоалкохолни и безалкохолни напитки са нараснали през 2021 г., съответно с 52% и 314%.
„Виждаме, че потребителите в Ирландия търсят повече баланс, когато става въпрос за тяхното пиене, което е положително“, коментира Кормак Хийли, директор на Drinks Ireland.
„Данните за приходите показват също, че общата консумация на алкохол продължава да намалява в Ирландия, с около 33% за 20 години. Виждаме изследвания, че младите хора по-конкретно я намаляват и правят промени.“
Ирландия има да извърви дълъг път, за да настигне останалите европейски пазари, когато става въпрос за консумация на бира без или с ниско съдържание на алкохол – в Германия сегментът представлява 11,8% от общата категория бира, докато в Испания без- и нискоалкохолните бири представляват 10,6% от общия пазар, след кампания на индустрията за насърчаване на безалкохолни бири за тези, които шофират.
„Производителите на напитки в [Ирландия] отговарят на нарастващото потребителско търсене чрез иновации и създаване на тези страхотни вкусови алтернативи“, добави Хили.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай